Věci co se dají změnit

Věci co se dají změnit

Anotace: V životě jsou chvíle, kdy vám přijde váš život natolik stereotypní a sterilní, že nutně potřebujete změnu.

V životě jsou chvíle, kdy vám přijde váš život natolik stereotypní a sterilní, že nutně potřebujete změnu. Vyrazit někam s přáteli, se kterými jste již dlouho nikde nebyli, namalovat svoje pocity nebo jen změnit své prostředí (případně sebe) k obrazu svému. V té chvíli máte pocit, že se pro vás všechno změní a vy budete kráčet po jiné stezce než doteď, ale pravda je jiná. Časem vás to přejde, něco vám v tom zabrání nebo jen společnost na vás začne útočit tak moc, že zkrátka neunesete dosavadní stav a vrátíte se k tomu původnímu. Někdy si toho ani nevšimnete, jindy vás to přivede do depresivní nálady nebo vám to bude jedno a smíříte se s tím. Tak či onak, je těžké udržet si své (ať je to cokoliv), tak aby bylo po vašem. Někdy není ani ten nejostřejší meč to pravé na uzel a je lepší po částech rozvazovat. Zjistil jsem, že pokud se donekonečna snažíte něco změnit postupem, kdy všechno převrátíte na hlavu, nefunguje zcela účelově. Naopak, občas vás to samotné překvapí a natolik vyruší z vašeho posvátného klidu, že raději zůstanete na svém minimu. Jak tedy změnit svůj plynoucí stereotyp? Těžko říct, u někoho bude fungovat to či ono, ale nakonec stejně každý půjde vlastní cestou, kterou si řídí, a nenechá si házet kameny na hlavu do konce života.
Autor oliver, 08.03.2008
Přečteno 335x
Tipy 1
Poslední tipující: anti-HERO
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí