Připadám si...

Připadám si...

Anotace: moje současný pocity, stav mé duše a mého srdce....

Připadám si jako... jako pes.Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde... Proč vám vadí, že neumím zpívat nebo kreslit tak jako jiní, lepší? proč se nespokojíte s tím jaká jsem? s tím že jsem?
Připadám si jako...jako šípkový keř. Nikdo se k němu nepřiblíží, dokud dotyčnému nemá co nabídnout, přijdou jen na podzim, kdy má plody. proč za mnou všichni jdou jen pokud něco potřebují? proč se nepřijdou zeptat jen tak, jak se máš?
připadám si jako...jako prach. Rozfoukaný do celého světa. Všude kde jsem byla s kým jsem byla.. tam všude jsem, nechala kousek svého já.
Kdo nebo co vlastně jsem? a jsem vůbec ještě?
Autor jaňa, 12.03.2008
Přečteno 298x
Tipy 6
Poslední tipující: Simísek, Bíša, W.O.K.O.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zažeň splín a plně žíj!

12.03.2008 21:12:00 | Bíša

W.O.K.O. to vystihla :)
A krom Studentský pečeti můžeš zkusit Bohemia Chips :)

12.03.2008 20:53:00 | Baldeus

Jseš tu a budeš a já tě vidím a vnímám. A pes je nejlepší přítel člověka a přes Ššípkový keř se princ přece dostal ke svojí Růžence a růžový květy voní (hmmm!) a kdoby si nepochutnal na šípkové omáčce? A prach? Mysli na ten hvězdný! A to co tě povzbudí nejvíc je: Studentská pečet višnová - limitovaná edice!

12.03.2008 18:46:00 | W.O.K.O.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí