Od té doby

Od té doby

Anotace: co jsi mě nechala -pravé výčitky

Od té doby, co jsi mě nechala je můj život kompletně jiný, kompletně v troskách. Nevíš, co jsem do tebe vkládal, nevíš, kým jsi pro mě byla, mojí nadějí... A to jsem se ti to snažil dávat najevo... Proč jsi to udělala? Jsi slepá. Vždyť jsi byla celý můj svět, jak jsi mi to mohla vzít? Proč jsi mi to dávala, když jsi mě o to v zápětí připravila... Proč jsi to udělala? Ztratil jsem chuť k životu, nezáleží mi na něm, akorát se potápím, topím se a nemám potřebu se snažit, nemám potřebu žít dál, ale svět okolo mě se nezastavil, ne tak, jak jsem se zastavil já... Ten svět jde dál a já jsem úplně mimo něj... Já už nikoho jiného nemám, ne tak blízko. Ty jsi mě zabila, potopila jsi mě na dno, zabila jsi moji víru, moji naději, soužila jsi moje srdce. Odsoudila jsi můj život do samoty, do bolesti, do nicoty. Lhala jsi! Vkládal jsem do tebe tolik důvěry, doufám, že nemáš svědomí, jinak by tě muselo roztrhat na kusy. Nikdy jsi nic nepochopila, nesnažila jsi se to chápat, bylo jednodušší mě odsoudit, bylo jednoduché se ke mě otočit zády... Všechno sis vykládala jenom po svém, tvoje láska mě zklamala, protože v ní nebylo pochopení pro mě. Tak zavírej oči, jen zavírej oči, ať nevidíš zkázu, jakou jsi na mě napáchala, ať nevidíš tu bolest, kterou jsi přinesla, ať nevidíš ani slzu, jen si utíkej, zbabělče, utíkej, jen si běž. A žij si svůj posranej život, jen si ho žij, umíš jen pohrdat láskou a hledět jenom do sebe, chudinko. Nevíš co je pravá láska, jinak by jsi tohle nikdy nemohla udělat, nemohla by jsi se chovat takhle. Snažil jsem se ti to vysvětlit, jsi hluchá, umíš jenom ničit, jenom od všeho utéct, chladně zabíjet. Lituji, že jsem ti dal moje srdce, lituji, že tě miluji. Lituju toho, že jsem neumřel, ale co, stejně by sis toho ani nevšimla, moc jsem pro tebe neznamenal, moje trápení ti bylo vždycky jedno. Asi jsi mě brala jenom jako někoho ... koho máš jenom pro potěšení, někoho, koho můžeš ztratit a tvůj život půjde dál, jakoby se nic nedělo, ale já tě tak nebral!
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 15.03.2008
Přečteno 258x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí