KDO NEDĚLÁ CHYBY?

KDO NEDĚLÁ CHYBY?

Anotace: MILUJI HO A on mě nenávidí http://youtube.com/watch?v=sWiJWLiSKro

Znáte ten pocit kdy sedíte s hlavou mezi koleny a nechcete existovat.Tak to mám teď já , nechce se mi dýchat natož existovat.Ono není vlastně ani pro koho a asi pro nikoho nebude.
Nechci snít, nechci mít duši a musím vrátit druhou půlku srdce bez , kterého ta druhá zemře.
I když každý mi říká abych věřila, že se může stát zázrak ,ale já jsem velká holka ...Na zázraky nevěřím , a přestávám věřit na lásku.Stejně je to jen moje chyba, nemůžu vinit druhé.
Chtěla bych být někde daleko , někde kde je všechno krásné . Toho světa není.
Tak si půjdu lehnout do postele přikryji se dekou a budu doufat v to , že na mě třeba spadne strop .

Vzkaz pro toho kdo to nikdy nebude číst:

Nikdy už nepotkám muže jako jsi ty , měla jsem si tě vážit jen o maličko víc a jednat s tebou víc na rovinu.
Jsi výjimečný zasloužíš si někoho kdo vyloží karty v čas na stůl a nebude čekat na "vhodnou situaci".
Děkuji ti za to co jsi pro mě udělal , za to jak si mě držel za to že bys pro mě dýchal děkuji ti že jsi mi na pár chvil dal pocit lásky . Děkuji a sbohem !

Nechci se ohlížet, protože bych zkameněla , ale naposledy tě vidět a říct ti :"Promiň nechtěla jsem" a podívat se ti do očí by bylo možná bolestivější než se přeměnit v kámen .

Úryvek z jedné mé básně teď ale poupravený:

A na okraj?
Budeme se nenávidět?
A nepohrdat jinými
ale sami sebou
Pro pár krásných chvil ?
Jenž poničili tebe
A zničili mě...
Autor Cassandra, 17.03.2008
Přečteno 319x
Tipy 7
Poslední tipující: Bíša, blue
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Snad bych jen tád řekl, že si myslím, že chyba nikdy není úplně na jedné straně, neobviňuj se za to jaká jsi, je na něm, aby to dokázal přijmout.

29.03.2008 01:36:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Nová láska příjde...

17.03.2008 15:21:00 | Bíša

ou tak to mi je líto...

a na okraj:
nenávist je blbost
a vše špatné přebolí
zas budeš dávat(a brát) lásku okolí :)

17.03.2008 13:38:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí