Zasranej světe!

Zasranej světe!

Anotace: nesnáším to tu/ hate nálada

Stačí se podívat mezi lidi, stáčí se podívat na jejich mrzké hodnoty a je mi z toho na nic, opravdu tu snad láska i přátelství úplně vychcíplo, neexistuje... To jsem se probudil brzo co? Ale ne vážně se podívejte na ten úpadek, dneska je schopnej snad vyspat se každej s každym, ty lidi jdou jenom po vlastním blahu, ničí při tom ostatní, je jim to jedno, každý jenom zneužívá těch několik důvěřivců, těch několik obětavých lidí, lidí, kterých bychom si měli vážit pro jejich dobrosrdečnost. Každýmu záleží nakonec stejně jenom na sobě, a vždycky to odserou nejvíc ti nejlepší lidé, ti kterým to vadí, kterým všem ta špína leze do očí, takže už v nich ani nemohou mít další slzy. Je mi z toho na nic, žití v těch bezhodnotních a zbytečných sračkách mě naprosto ničí, je mi zle! Je mi z toho špatně.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 17.03.2008
Přečteno 412x
Tipy 9
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, kejtyyy, Dedillope, n.Pixie, Psychodepka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Svým způsobem máš pravdu, ale podle mě je na světě ještě dost človíčků, kteří si přátelství velice váží. Ano, je pravda, že člověk žije sám pro sebe, ale spousta jiných lidí žije pro ty druhé. Třeba taková máma by pro svoje dítě uděla cokoliv a takhle bych mohla pokračovat i dále...

30.04.2011 09:20:00 | PIPSQUEAK

Každý ne... Všichni nejsou stejní, všichni ještě nejsou zkažení.. To si nesmíš myslet, protože jinak zavrhneš velkou spoustu čistých lidí...

04.03.2009 22:57:00 | Princezna.Smutněnka

pořád horší, ale žít se musí dál, aspoň do jaké míry to jde...

17.03.2008 21:36:00 | Linushka

pořád horší, ale žít se musí dál, aspoň do jaké míry to jde...

17.03.2008 21:36:00 | Linushka

Co dodat..Je to napsané velmi výstižně...

17.03.2008 20:01:00 | Psychodepka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí