Už neunesu ty stavy

Už neunesu ty stavy

Anotace: zítra se zničím

Je to pořád horší a horší, já vím, že mi to nepomůže, když se zliju do němoty, bude to potom všechno akorát o dost horší, ale já už to nevydržím, všechno se mi posralo, úplně všechno, celý život se mi sesypal jak domeček z karet... Už nemám chuť do ničeho, mám akorát touhy si nějakým způsobem ublížit, vymazat si myšlení, vymazat se ze světa snad... Už mě to vážně štve, ale ...nemám na to... zítra si ublížím, abych zabil bolest, která mnou prochází pořád, abych zabil smutek ze zlomeného srdce, abych zabil sebe.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 18.03.2008
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc silná slova a úplně zbytečně, jak už jsem ti psala v jiném komentáři vzmuž se...

30.04.2011 09:26:00 | PIPSQUEAK

no upřímně... mi kdyby někdo něco takového napsal... spíš bych si něco udělala... no, ale dobře... myslím si, že člověk něco takového píše, protože to chce někomu říct, potřebuje se z těch pocitů vypsat... tak ho nechte být... je na něm jak ho bude žít a nikdo nemuže rozhodovat za něho... aspoň píše ze života... a dá se to číst... podle mě je lepší smutné ze života než přeslazené a umělé... můj názor...

14.04.2008 21:01:00 | R.

hej.nestěžuj si jo?vždycky může bejt hůř..mě taky není zrovna do zpěvu..a znám hodně lidí,co jsou na tom ještě hůř.už nemaj ani ty zbylý karty...vzchop se..jsi přece chlap,ne?a jak říká ten pode mnou..zpátky už ani krok...vše ,co tě trápí..rychle za hlavu deeej...minulost už se změnit nedá...co bylo už není,co je se změní..tím se řídím zas já

19.03.2008 22:45:00 | W.Ginny

Tak hele.
Já taky měl deprese a to dost drsný a tak ti jednu věc povím.
Vzchop se sakra už, život ti nic nedá když nevíš jak na to.
Život je maximalista a to neúprosnej a jediná možnost nás smrtelníků je se mu buď poddat anebo s ním bojovat.
Ty sis nevybral ani jedno a tak ti to vybírám já a vybírám: BOJOVAT.
A teď použiji mou neoblíbenou frázi: A zpatky ani krok!!

19.03.2008 06:39:00 | Zaeroth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí