Nezpochybňuji pravdivost "ale"

Nezpochybňuji pravdivost "ale"

Anotace: Rozladěná úvaha o pravdivém "ale" a nepravdivém vnějším světě :)

Zajímalo by mě, jestli vážně existuje láska jako z filmu.
Procházky po nočním městě, zatím nic necítění k druhé osobě a nakonec zjistí, že se do sebe zamilovali už dváno, jen to nevěděli.
Je to tak zvláštní, že je to snad i uvěřitelný. Proč nemít lásku jako z filmu?
Možná se lidi málo soustředí na to, co mají vedle sebe a nebo před sebou.
Možná se málo soustředíme na naše okolí a na všechny ty lidi, které každý den míjíme.
Možná se málo soustředíme na naše vnitřní pocity a myslím, že jim mnohdy neumíme naslouchat.
Je ještě spousty variant, proč to není tak, jak to chceme mít, ale špatně se hledají a hlavně se špatně přiznávají.
Taky nám hodně škodí nqše vnitřní zákazy, ale když se chce, tak jde všechno.
Chtěli by sjte s ním nebo s ní být, ale...........
Možná by to šlo, ale.............
Všude je to nehezké slovíčko „ale“.
Ono se říká, že to co je před „ale“, je lež. Možná je to pravda a možná taky ne. Je ale hodně věcí, které tam to „ale“ mají.
Slovo „ale“ nám totiž bere naději a dává spoustu nových pochybností.
Jen si vezměte větu „Víš ty seš fakt moc milá, fakt krásnáa mám tě moc rád, ale......“ a krása věty je ta tam. Vždy když se řekne „ale“ je to zlé, co se týče citů a toho okolo myslím.
Tím nechci zpochybnovat pravdivost slova „ale“ samozřejmě.
Ale „ale“ vždy značí opak toho druhého. Vždy opak, toho co řekneme, opak toho co napíšeme a opak toho, co si myslíme.
Vnitřní „ale“ je ještě mnohem horší, než „ale“, které řekneme nahlas.
Autor PoeziGirl, 19.03.2008
Přečteno 384x
Tipy 7
Poslední tipující: Karlička, mamina, jedam, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bože.. kdyby si tohle každej přečetl minimálně jednou, tak by musel přestat opakovat slovo "ale"!
Já ho taky říkám celkem často, ale to co jsi tu napsala, je úplná pravda! Slovo "ale" během sekundy změní krásnou větu na zpochybněnou.
Opět úžasná úvaha!

20.07.2008 23:37:00 | Karlička

Bíša to řekl už za mě ...

23.03.2008 11:36:00 | mamina

Máš pravdu, spojka odporovací "ale", k lásce nepatří!

19.03.2008 21:01:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí