Umírám za živa

Umírám za živa

Anotace: Co znamená šikaná??? Co z toho maj???

Trvá to rok, ale přesto jsem to nikomu neřekla, nevěděla jsem že je to už ONO.... že to zašlo tak strašně daleko..a já si toho ani nevšimla, o čem mluvím? O šikaně ... Ano o šikaně... ve škole probíhá už skoro rok a já jsem obětí. Až tenhle čtvrtek jsem si to všechno uvědomila. Několik lidí mi nadává a pomlouvají mě za zády, na qipu mi píšou různý věci typu: Táhni pryč, ze školy. Už se nikdy neukazuj na tomhle světě. Jsi pí*a atd. Proč jsem to nebrala vážně? Až teď mě to složilo... NEEEEEE já už do tý školy nepůjdu! NIKDY! řvala jsem doma v pokoji jako dítě. Ach... když jsme si povídali o šikaně ve škole, říkala jsem si že me nikdy nepotká... a šup, už to tu je. Jsem psychycky někde uplně jinde, nevnímam co mi máma říká ani kámoška, jsem mimo. Co maj z toho když někoho pomlouvaj a zajde to tak daleko že uz je to šikana? Dělá jim to dobře? Maj radost že toho člověka dostanou ( při nejlepším) k psychyatrovi? Co když na tom bude tak strašně že se dostane až do blázince? Taky jsem o tom slyšela a to kolikrát. Proč jsou na světě tak zlí lidi? Nic jsem jim neudělala! V životě jsem o nich neřekla špatný slovo...a oni mi to takhle oplácí? Ne...já už nemůžu prostě dál, nejde to... všichni mi říkaj jak velký mam srdce... jo... využili toho, udělala jsem jim tam místo, považovala je za přátelé, ale byla to zase jedna z přetvářek, jak jsem jim na to mohla skočit? ach bože ja jsem tak naivní! Nejradši bych zemřela, ale vím že na to nemam a neudělam to. Tak strašně se bojim, jsem na světě uplně sama, nikoho tu nemam, nemam tu nikoho komu bych se svěřila atd. prostě...prázdno. Jak strašně to bolí!
Autor Sariinek, 24.03.2008
Přečteno 325x
Tipy 1
Poslední tipující: Danča-frogie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ať tomu věříš nebo ne, i když se známe jen přez qipa tak už tak tě mám strašně ráda, si hrozně fajn a hodně mi pomáháš a já vím že to zvládneš, jseš skvělá, tak hlavu vzhůru a nemysli na ně , je tostrašně těžký, ale ty to zvládnšs, mám tě ráda, snad to dopadne dobře:-*!!!

29.03.2008 22:05:00 | Danča-frogie

ano vždy tu bude někdo , kdo pro tebe bude oporou někdy je to přítel a někdy i ten do koho by jsi ty v životě neřekla... pokaždé je to jinak:-) tak se obrň proti jejich stupidním kecům a uvidíš nejen že je to brzo přestane bavit(když se ti třeba občas povede jim to vráti taky možnost)ale najdeš si i ty správné přátelé které v tobě uvidí jak si silná že to vydržíš a zastanou se tě.... hlavně se nesmíš bát a musíš v sobě najít ať už hroudu nebo střípeček odvahy.. neboj zvladneš to:-)

28.03.2008 21:47:00 | anima alba

No vim jaký to je... Lidi co někoho šikanujou maj většinou nějaký komplexy a řeší si je takhle. Když to budeš ignorovat i teď, když sis to uvědomila, tak je to dříve nebo později přestane bavit. A na tomhle světě sama nikdy nebudeš... I kdyby všichni přátelé zavřeli dveře, máš pořád svůj domov a svoji rodinu :) Tak si těch grázlů nevšímej, usmívej se na ně a jdi dál... Držím palečky...

27.03.2008 14:42:00 | eery

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí