Totální znechucení

Totální znechucení

Anotace: Výsledky výzkumu ASIČR „Totálního znechucení ze sebe i ze svého okolí“

Předkládáme vám výsledky dlouholetého výzkumu Amatérského sexuálního institutu České republiky – odbor Totální znechucení. Nejdříve vás seznámíme s účinnou obranou, pečlivě vypracovanou v našem institutu, posléze probereme pár bodů příčin a důsledků „totálního znechucení“.

Nejspolehlivější obranou před „totálním znechucením ze sebe i ze svého okolí“ nám při stovkách klinických zkoušek vychází stále stejný výsledek. Hypotalamus produkuje dopamin (neurotransmiter navozující pocit štěstí) jen při naší NEZIŠTNÉ POMOCI DRUHÉMU, nebo při ÚSPĚŠNĚ DOKONČENÉM POHLAVNÍM AKTU. (Pozor – tyto činnosti nedělat současně!)

Hlavní důvody a příčiny „totálního znechucení“:

1. Příliš se upínáme JEN na své problémy, noříme se do svého nitra tak hluboko, že bývá obtížné opět vyplavat na povrch a nadechnout se čerstvého vzduchu.

2. Vyhledáváme internetové amatérské servery, přátele, známé a příbuzné, kterým do úplného zblbnutí vyprávíme JEN o svém rozervaném nitru. Tím do apatické melancholie strhneme jedince, kteří také nikomu nepomáhají a nesouloží.

3. Jsme natolik zaměstnáni sami sebou, že své okolí pozvolna vytěsníme. Následuje deziluze a ztráta orientace v prioritě hodnot.

4. Nezištná pomoc druhému, či vhodně aplikované intenzivní milování, nám uvolní tolik potřebný dopamin – hormon radosti. Mysl se nám rozjasní, priority se jakoby zázrakem srovnají. Kupodivu na prvním místě v žebříčku hodnot NEBUDE SEX. (To se divíte... já taky.)

Jménem celého kolektivu ASIČR vás proto co nejnaléhavěji vyzývám: lidičky, pomáhejte si navzájem, ...a pokud ještě můžete, milujte se. Pomůžete tím nejen sobě, jiným, ale i naší mladé, rádobydemokratické společnosti.

P.S. V komentářích přijímáme připomínky, které budou zahrnuty do pozměňovacích návrhů. Referendu se nevyhýbáme.)
Autor Aťan, 24.03.2008
Přečteno 557x
Tipy 35
Poslední tipující: Butterfly-effect, Čarokrásná dívka od vedle, ewon, Žqáry, WhiteSkull, Aglája, Hannazka, Bean, carodejka, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...masáže, vonná koupel a když tak klidně i viagra... hlavně ať sou hormony v rovnováze;-)

27.03.2008 10:16:00 | Žqáry

…milujte se a množte se … nejlépe vlastní rukou …jen tak bude na světě líp … vždyť co může být dokonalejšího než mé „JÁ“ …

27.03.2008 08:53:00 | WhiteSkull

Ano, chápu. Na každého člověka se dá napsat životopis
státníka, nebo zločince. A ono se to vybarvilo...

26.03.2008 15:37:00 | Bíša

To Pudr odvolávám, nasral mě tím bohem! Beana mám moc
rád, ale na Grosse kašlu. Mašímfíra, v tom je ta bída!
A teď neudělal rigorózní zkoušky na advokáta, ale přece
nepadne do bláta. Má zabezpečené stamilióny podvodné...

26.03.2008 14:45:00 | Bíša

Standa Gross je PUDr.?

26.03.2008 14:09:00 | Aťan

Asi máš pravdu, že to někde v komentech zaznělo, ale od toho dávám ruce pryč. :-) ...nejen ruce.

26.03.2008 10:38:00 | Aťan

no právě,a já byla totálně
znechucená tím přístupem
za který by jste nám měli být vděční
sex,jídlo rozebírali jste to jaksi
že to je a basta.
jinak jsem to pochápala,přece.
A dík:-))

26.03.2008 10:07:00 | takova

Taková, ty víš že tě mám rád, ale přesto ti musím oponovat. Drahé polovičky nejsou jen zdrojem radosti, ale také trudomyslnosti. Poměr si neodvážím odhadnout. Úvahu jsem nepojal o mužích kontra ženy, běloši kontra černoši, křesťané kontra muslimové... totální znechucení si nevybírá, tomu je to jedno.

26.03.2008 08:12:00 | Aťan

vážení mudři,
vážím si vašich fundovaných článků,
ale mrzí mne,že do svých hlubokomyslných úvah,
zapomínáte zařadit i věci méně důležité,ale
přesto důležité,,,mám na mysli nejen sex,vyměšování,ale
i příčinu těchto těchto slastí vaše drahé polovičky
díky jimž, můžete tyto věci provádět.Malá douška o jejich zásluze by byla na místě.

25.03.2008 20:54:00 | takova

Tonny..něgdo to břímně musí nést..dyž se vostatní ovečky jen vezou :o))

25.03.2008 15:07:00 | Bean

Pudr. Beane
jsi mým bolem
zovat se bohem...

25.03.2008 10:44:00 | Bíša

hm... taky si dám loka...

25.03.2008 09:59:00 | Aťan

Ano..nasávám..nestydím se za to .o) pročež je pak snadnější odolávat znechucení plynoucí z pobytu v této malebné neskorumpované láskyplné zemi..

25.03.2008 09:47:00 | Bean

Děkuji mudr judr csc ing bohu mr.Beanovi za podnětný příspěvek. Velice si vážím toho, že se na problém podíval tak nějak zvenčí, nasát irskou whi... atmosférou.

25.03.2008 09:42:00 | Aťan

Vážení přísedící, milé posluchačky..

Ano..je to problém..nebojme se jej pojmenovat a následně se sním poprat..myslím, že nás na Aťana bude dost :o))

Samosebou se z hlediska globálního aspektu jendá pouze o destrukci ega..kterýmžto jsme si již v minulosti zaobírali..

Demonstrace slabostí je obranou existionalistického podvědomí..zjednodušeně řečeno..láska je stejně jako onen proslulý ropák v piheli..

Chápu stanoviska některých z vás..potíže se stolicí jsou jistě zcela konvenční..a snad právě proto se podstatná část populace dokáže s jistou dvkou entuziazmu na základní sexuální a materialistické potřeby tak nějak vysrat..

odpusťte mou otevřenost a upřímnost.. rozhodně nechci iritovat nikoho z veleváženého gremia..natož abych se jich dotknul (stejně by z toho nic nebylo..)

mno..abych tady zbytečně neplkal..mám totiž rád stručné a jasné stanovisko..jak jistě víte..

Tedy.. ve vztahu k extrovertnímu stanovisku mudr.Aťana
mi nezbývá než s tímto souhlasit a vřele doporučit každému náhodile přicházivšímu aby zvážil svůj postoj, zhodnotil veškeré ale to zdůraznuji, veškeré suběktivní a pochopitelně i oběktivní okolnosti a po té se uchýlil ku svému dlouhodobě prospěšnému stereotipu.

děkuji za pozornost

mudr judr csc ing bůh mr.Bean

25.03.2008 09:28:00 | Bean

Připomínky, které vytlačil dr. Čubík, byly zahrnuty do pozměňujících návrhů.

25.03.2008 07:41:00 | Aťan

Napsal jsi pravdu, krasne a jeste s humorem, ano i kdyz jsem se u nekterych pasazi zasmala , tak jsem se i pozastavila a zamyslela, moc se me to libilo.

24.03.2008 23:19:00 | carodejka

Byl jsem tři dny u tchyně na Vysočině a tohle téma se mi psalo samo. :-)) (...dělám si legraci.)

24.03.2008 20:38:00 | Aťan

Naše přípomínky z grémia a sekcí institutu, jsou již
zahrnuté v Tvé erudované a fundované odborné stati.

24.03.2008 20:19:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí