Co bylo,už není.Co je,se změní.

Co bylo,už není.Co je,se změní.

Anotace: Přátelství za nepřátelství...

Žilo,bylo jednou sedm holek,kamarádky trávící spolu čas,hodně času.Když nejsou všechny spolu,je to špatný.Jsou zdeptaný a smutný.Dá se říct,že jsou závislými.

Pak nastane den,kdy se 3 z nich začnou plně věnovat svým milovaným druhům(Čtvrtá učení,takže mezi ně nezapadá).To máme 3 z nich,které jsou šťastné a milující,či milovány, a zapomněly na své další kamarádky,které zůstaly samy.Samy bez nich.A je jim smutno,touží po jejich pozornosti,avšak ta nepřichází.

Dožadují se pozornosti,která by stačila aspoň na chvíli.Další tři začnou lhát,jen aby nikam nemusely se svýma kamarádkami a mohly se nechat ožužlávat od svých boyů.

To 3 volné dívky naštve a zkouší to jinými způsoby,aby si uvědomila druhá strana zadaných,že tu jsou taky,ale dlouho už tu nebudou,jestli jim tu pozornost nebude dávat.

V tom se naštve strana zadaných,že je strana volných pořád z něčeho osočuje.

Ptám se:
Která z nich je v právu nazývat se ublíženou?
_________________________________________________

Ani jedna.

Jde o to, že každá má svá přání a touhy, ale žádná z těch dvou se nechce přizpůsobit těm druhým, na vině jsou obě nebo ani jedna.

Nebude to fajn,dokud se nenaučíte ustoupit své umíněnosti a dát za kus pravdy té druhé.

Pokud neustoupí ani jedna strana, nedá se než dívat se na to, jak se vzájemně ničí.

___________________________________________________

Známe se a to ubližování bude o to hroší,až popustíme všechny uzdy,vyhrabeme na sebe spoustu špíny.I tu,o které nikdo nevěděl.

Ani jedna neposlouchá,co říkám?

Ty je pošli všechny do háje, že buď tě poslechnou, nebo na ně kašleš, protože mluvit do dubovejch dveří by mělo větší účinek než do nich.
Autor Mana--, 25.03.2008
Přečteno 364x
Tipy 4
Poslední tipující: LisSe, embryo v hlave
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ano souhlas....měla jsem to podobně akorát jsme byli jen 3 a to je vždy blbý počet. A jelikož já byla z vesnice a oni z města tak se spolu vídali více a já s nima jen ve škole a když jsme byli venku. Pak se stalo to že začali spolu chodit ven našli si společný kamarády které sem já absolutně neznala. A už jsem byla z kola venku absolutně jsem nevěděla o čem se baví atd... dopadlo to tak že jsme vyšli z 9 třídy a oni spolu dále jsou, kděžto se mnou se vidí jednou za uherský rok....ale přes todle všechno je mám ráda , protože i když jsme si neměli občas co říct většinou se společné téma našlo a zažili jsme spolu spoutu zážitků a za ty všechny je mám moc ráda a nikdy na ně nezapomenu...

28.03.2008 21:43:00 | anima alba

proste....dokonaly....a extra pravdivý...

26.03.2008 20:16:00 | LisSe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí