Kuk

Kuk

Anotace: Nevím, jestli z toho sálá přesně to, co chci říct, ale snad to pochopíte...

Snažím se lidem dívat do očí. Jsou modré, krásné. Jsou zelené, jako tráva po dešti. Jsou tmavé, jako stín. Hluboké, jako prázdnota. Uhýbají, jsou neupřímné, nebo důvěrné a něco se v nich skrývá. Jsou obyčejné a přece zvláštní, mají kouzlo. Mluví beze slov, když jim je smutno jsou mokré. Když mají radost jiskří, když jsou nemocné poznáš to. Dívám se lidem do očí když mlčí, víš co chtějí říct. Když mluví, víš jak se cítí. Dívám se lidem do očí a neříkám, že jsou krásné proto, že jsou modré jak studánka, nebo zelené, tmavé jako samota, či snad barevné, jako duha po dešti. Jsou krásné proto, čí jsou. Jsou krásné proto, kdo se jimi dívá, jsou krásné proto, že se za nimi skrývá duše bytosti, kterou máš rád a která ví, že máš taky krásné oči, né proto, že jsou hluboké a modré, ale proto, že jsou zrovna tvoje.
Autor ta co bývala Andělem, 29.03.2008
Přečteno 293x
Tipy 11
Poslední tipující: Stoneman, PoeziGirl, dýchám, saddova, Traci, Blázen? =)
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

takle jsem o tom ještě nikdy nepřemýšlela a strašně se mi to zalíbilo

05.02.2009 20:35:00 | PoeziGirl

hezounký:o)

31.10.2008 14:40:00 | dýchám

pekna uvaha ...

16.08.2008 12:03:00 | saddova

Víš, že ode mě nedostaneš tipa, pokud se mi to nelíbí. A tohle se mi líbilo moc... A ta poslední věta... =)

29.03.2008 23:24:00 | Blázen? =)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí