liter.cz

liter.cz

Tyhle stránky jsem objevila náhodou. V podstatě jsem jen tak, z nudy brouzdala internetem, pro mě spíše zdrojem informací než zábavou. Až do doby, kdy jsem zcela náhodně klikla na odkaz liter.cz. A co se dělo pak?
Je to až neuvěřitelné. Je to, jako bych objevila nový svět. Pohádkově snový. Je to jako zcela anonymně někomu nahlédnout do duše, do celého jeho života. Opět se ve mně probudilo něco, o čem jsem si myslela, že už je dávno pryč.
Objevila jsem místo, kde i já, naprostý stydlín co se publikace týče, můžu dát volnou ruku tomu, co chce říct má druhá část. Místo, kde jsou další lidé plní touhy sdělovat a dělit se o pocity, tak sobě vlastní.
Už dlouhou dobu píšu dopisy. Svým kamarádům, láskám, lidem co mě v životě ovlivnili, něco dali a něco vzali. Nikdy jsem žádný neposlala. Neměla jsem dost odvahy, nechat někoho, byť mnou milovaného člověka nahlédnout tak hluboko. Nahlédnout někam, kam se i já většinou bojím podívat.
Ale teď už je můžu poslat. Byť si je nejspíš nikdy nepřečtou ti, kterým jsou adresovány. Ale možnost poslání je svým způsobem k nezaplacení. Je to jako zpovídat se stovkám kněžím najednou.
A proto, mnohokrát děkuji. Děkuji za myšlenku, která stvořila liter a děkuji za vás.
Přečteno 877x
Tipy 15
Poslední tipující: Mallerick, blue, Rick, Simísek, spare, Bíša, Pišák
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Za vše může rozkazovací způsob. Ta má kolmá čárka života a já ta drobná tečka na jejím konci. Prchám a unikám před ní k zbylým nadějím. Snad mě ušetří a nerozmáčkne. Ale ve zdejším literárním azylu přátel slov, jsem připraven na vše. Kritiku, pochopení, erudovanou pomoc, nestrannost, úspěch i zklamání.
Pročetl jsem zdejší vzorek tvorby. Hmm. Čeká mě hodně práce. Nejsem sice výborný plavec... ale jsem s optimizmem nad hladinou a dno mám hodně hluboko. Děkuji Vám za trpělivost a jdu do toho!

18.11.2018 14:20:28 | šerý

já se na liter taky dostala čirou náhodou:-) a jsem za tu náhodu velice ráda. tady na literu se můžu otevřít a nemusím se bát toho že se mi lidé budou smát za má díla či je odsuzovat nebo pomlouvat. liter je naprosto volný a svobodný svět kde se můžeš bez strachu vyjádřit.

24.05.2008 13:47:00 | anima alba

Já jsem tenkrát hledal nějakou knihu, no a vybafl na mne liter.
To by nic nebylo, ale zvědavost nedala a já otevřel jednu s básní a rázem jsem byl v krásné duši člověka a brouzdal se jeho srdcem.
Jsem rád, že dnes je tem človíček mým přítelem a liter- knihovna otevřených duší.

21.04.2008 09:06:00 | kouzelníček

taky mě nedávno napadlo napsat úvahu o Literu ale myslím že jsi to vystihla lépe než bych to napsal já.

přeji Ti ať se ti tady líbí a poznáš tu jen hodné lidi!

09.04.2008 02:16:00 | blue

Slza v oku hledá cestu, kudy ven :D Ne, opravdu, je cítit, že jsi to psala doopravdovsky a navíc hezky.

07.04.2008 20:51:00 | Rick

mluvíš mi z duše.vlastně píšeš:) mě na liter dostala slečna excited.zase:)

07.04.2008 14:07:00 | neurobeat

Taky jsem tu omylem a je mi tu dobře:)

02.04.2008 18:47:00 | Grafomanická MIA

Není ten Liter nejúžasnější server, který kdy byl stvořen? A nechodí sem ti nejúžasnější lidé, kteří zde žijí?=)

30.03.2008 14:39:00 | Simísek

Máš pravdu - dostalas další život navíc.
Je to nadsázka a není.
Vítej !
Kéž dojdeš naplnění:-)

30.03.2008 13:55:00 | spare

To já se na Liter dostal dokonce omylem, ale dnes jsem
tomu rád...

30.03.2008 13:26:00 | Bíša

No je to tak....
Takhle podobně to má asi každý tady.
A je to fajn...

30.03.2008 12:18:00 | anti-HERO

Neboj se otevřít...já jsem to také udělala

30.03.2008 05:26:00 | Pišák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí