"Starosti"

"Starosti"

Anotace: ...nedělní zamyšlení se ...

Nedělní odpoledne se rozkošnicky pohupuje na hladině Vltavy a my sedíme na palubě botelu Matylda …já a můj třináctiletý syn …
Probouzí se jaro a otevřená paluba dává možnost vychutnat si sluneční paprsky v plné síle …Mlčím tichou radostí nad kouzlem toho okamžiku … Vzpomínám na chvíle, kdy „moje miminko“ dělalo první krůčky a patlalo po sobě čokoládu (tehdy mě hodně potřeboval)… teď mi dělá velmi milou společnost (a většinu svého času se beze mě obejde) … vlastně svým projevem vypadá mnohem dospělejší … takovým příjemným způsobem … říkám si, kdy se to stalo? Kdy a jak se dítě promění v mladého dospělého člověka? Jak to mám udělat, abych rozvíjela jeho přirozenou osobnost? … Snad jsem zatím „nenapáchala“ příliš mnoho rodičovských chyb při jeho výchově? Usmívá se na mě, povídáme si … tak snad ne …vždyť to by tu se mnou dnes neseděl …No ještě nemáme vyhráno, ta „pravá puberta“ teprve přijde … Vždycky jsem se těšila, že až povyroste, půjdeme spolu někam posedět, popovídat si nebo zahrát třeba kulečník … Pak mě napadlo, že možná, až bude větší, nebude o to stát … Zvláštní „starosti“, o kterých mě vůbec nenapadlo přemýšlet, když jsem si jako puberťák slibovala, v čem všem budu jiná než máma, táta a ostatní dospěláci :o)
Autor Beepat, 31.03.2008
Přečteno 433x
Tipy 22
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, mkinka, Agniezka, Iva Borecká, FETKA, Elizabeth-Lili, Dračičák, Danah, fijalka, sioned, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Až bude starší-bude o společné chvilky s Tebou stát...Povídáš si s ním, dáváš mu svůj čas, tím mu dáváš všechno.*

29.06.2008 19:52:00 | Iva Borecká

Jo musíš opatrně, nicméně studie hovoří jasně, již je o všem rozhodnuto. Ale chápu tvou snahu něco neprojet. Choval bych se na tvém místě stejně. Tak ti alespoň držím palce. Papa Honza.

09.04.2008 09:02:00 | Dračičák

Docela tomu rozumím..já mám zase 13 letou dceru:-)

02.04.2008 10:46:00 | sioned

Úvaha zajímavá...

01.04.2008 14:01:00 | Bíša

identita individualita intelekt a geny
a dospělost..to pro mne vážně není .o)

01.04.2008 07:57:00 | Bean

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí