fenomény dnešní mládeže

fenomény dnešní mládeže

Anotace: sem takhle jela busem a proti mě seděl chlapec přibližně stejného věku jako já a.....

a v náručí dvě plechovky piva..... tak sem tak zauvažovala, proč děti(a lidi vůbec) pijou alkohol.... já sama jsem k tomu nikdy netíhla.... a vždycky jsem se hrozně divila(už na základce) proč sakra ty lidi kolem mě chlastaj?! to v týhle době neexistuje jinej druh zábavy, než se opíjet zhulit a podobný?! já v tom nevidim žádnej smysl.... jo jasně... zajít si někam pokecat s kámošema(kama) a dát si pivko, proč ne?! ale jenom pro podpoření dobrý nálady... né se sotva doplazit domů... když se člověk zlinkuje tak, že neví kde je, nepřijde mi to jako zábava....tak mi vy mladí co pijete víc než je zdrávo, řekněte PROČ?!?!?! co na tom vidíte?! nemyslim si totiž, že by se tim třeba daly řešit problémy.... protože každej ví, že v jaký náladě byl před požitím alkoholu, tim horší to bude pak... takže se dostáváte do ještě větší depky... to vede třeba až k sebepoškozování... další věc, kterou asi nikdy nepochopim... hrozně nemám ráda bolest.... nesnášim odběry krve a jiný podobný činnosti u kterejch mi někdo přez kůži zavádí něco do těla(asi bych se nikdy nedala tetovat...;)). nebo se pálit nebo něco podobnýho?! já to fakt nechápu.... nevidim v tom žádnej únik před realitou(to už spíš ten alkohol), nevidim v tom smysl.... je to.... nepřirozený?.... divný?.... zbytečný?... nevim jak bych to popsala.... to je nevyjádřitelný slovy..... prostě a jednoduše....byla jsem vychovávaná k tomu, abych nepila.... tak nepiju(teda hooodně výjimečně jo...) a rozum mi říká nedělej si bolest... tak nic takovýho nedělám.... ale opravdu by mě zajímalo, co si to tom myslíte vy?!?! co vás k tomu láká nebo nutí?!....;) opravdu by mě to zajímalo, protože jsem zvídavý blíženec....;)
díky dík!;)
Autor ivushe, 01.04.2008
Přečteno 526x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já se opila jednou, a sranda to teda fakt byla - ale ne pro mě, i když je fakt, že jsem se v ten moment cítila děsně příjemně. A že pak se zdají být problémy ještě horší, no nemyslím, že vždycky, hodně taky záleží na povaze člověka. Taky se mi dost hnusí ta věčně se zpíjející mládež, ale na druhou stranu nemůžu říct, že je nechápu, i když je nechápu... teď jsem se zamotala:)
Každopádně, alkohol problémy neřeší, jen odsouvá, v tom máš pravdu:) A děti by neměly pít vůbec!

03.05.2008 20:53:00 | Grafomanická MIA

nekdy clovek proste musi vypnut a "odstranit si realitu z hlavy do zil" ako spieva jedna skupina

02.04.2008 13:15:00 | Marekus

Asi když to neprožiješ, tak nepochopíš...=) Jak jinak to říct... mhm, a spojovat alkohol se sebepoškozováním, to taky asi ne...

02.04.2008 08:03:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí