Šaty dělaj člověka

Šaty dělaj člověka

Anotace: Byla to slohovka do školy... možná se povedla, možná ne. Napište svůj názor....

Měli jsme napsat úvahu na na toto téma. Otázky zněly: napiš hlubší význam písně Šaty dělaj člověka a platí to i v současné době?
Začnu tedy otázkou č.1
V+W měli pravdu, že hodně záleží na našem oblečení, na zevnějšku. Z jejich písně to pro mě vyznělo tak, když se nějaký podvodník oblékne do fraku a bude mile vypadat, každý mu uvěří, ale jestliže bude slušný,milý a přátelský člověk oblečený ve špinavém, nikdo si ho ani nevšimne. Dá na takzvaný první dojem. Ale je první dojem důležítý? Ano je, ale než někoho odsoudíme měli bychom toho člověka lépe poznat. Je to tak ve škole, v práci nebo i někde jinde. Pokaždé, když někdo nový přijde do sehraného kolektivu, má to težké. Samozřejmě záleží také na osobnosti. Společenský člověk s tím nebude mít žádné problémy. Ale v opačném případě, uzavřený člověk, když ostatním neukáže své vlastnosti,u toho dají na první dojem, jenž nemusí být vždy pozitivní.
Druhá otázka zněla jestli to platí i v současné době.
Podle mě to platí hlavně v této době. V tomto čase každý se stará jen o sebe, o svůj majetek a o to co nejlépe vypadat. Pořád pracuje, aby měl co nejvíce peněz a vůbec si neužívá života. Pro tyto lidi je zřejmě důležitější jejich konto než život, rodina a zdraví, o kterých si myslí, že jsou samozřejmé.
A co bych podotkla na závěr?
Není zrovna příjemné, když vás někdo odsoudí, možná i později pomlouvá nebo i uráží, ale přitom vás vůbec nezná. Kdo to nezažil, tak to nepochopí.
Autor N.Ryba, 01.04.2008
Přečteno 2067x
Tipy 9
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Pythonissa__, veronicie, Dreamer.Z, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bohužel dávat na první dojem je hrozný zlozvyk, znám to z vlastní zkušenosti... Ze začátku bývám hodně uzavřený a tak to asi moc nezaujmu... a např. teď než mě lidé v nové škole stačili vůbec poznat, tak jsem se pro ně stal zvláštním... Ale život jde dál a překousnu to, a když mě nechtějí poznat, tak si říkám, jejich škoda :)

22.04.2008 16:48:00 | Dreamer.Z

Dost dobrý Nikol, úvahy jsem měla moc ráda, protože jsem konečně mohla učitelce napsat, co si myslím a nemohla mě za to nijak potrestat!!!A i když bych řekla,že ty ses do případu ublíženého stavu nikdy nedostala, tak jsi se dokázala skvěle vžít do situace toho člověka...super

12.04.2008 17:26:00 | pogísek

Vystihla jsi podstatu tématu...

02.04.2008 12:11:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí