Dámy je libo Anorexii?

Dámy je libo Anorexii?

Anotace: dáváme jí s radostí do meníček....

Je duben a spousta holek si právě uvědomila, že za chvíli tu bude léto a oni...panebože!!! Se po dlouhé době zase svlečou do plavek. Spousta z nich dostala super nápad...zhubnou!!! Ale proboha jak? Nejlepší, abys rychle zhubla...řekla mi jednou kamarádka...je Nežrat! No těbůh řekla jsem si. a dál se ládovala snickerskou:)
Jenomže spousta holek není jako já. Ty ten nápad přivítají s potleskem. A tak nejdřív vynechají snídani, pak oběd a nakonec i večeři. Maminka se diví..ale nic neříká... První dny pohoda..řeknete si holky, ale běda, když do sebe něco nacpete bolí vás břicho a raději než aby jste něco přibrali všechno hodíte do záchodu... Pak se díváte do zrcadla...a i když jste zhubly deset kilo...myslíte si, že jste tlusté...a tak hubnete a hubnete...až skončíte na kapačkách a mluvíte s psychologem...
Stálo vám tohle všechno za to? Nemůžete pochopit, že taková jaká jste neurčuje postava, ale duše? Seberte se a jezte normálně...nemusíte do sebe nacpat deset knedlíků, ale dejte si třeba salát...co já vím, ale hlavně nezahrávejte si s Anorexii...
Autor whiolet, 02.04.2008
Přečteno 505x
Tipy 10
Poslední tipující: la loba, jehlaspichlas, mexx, Bíša
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kámoška je anorektička,pokusila se o sebevraždu naštěsti je už úplně ok ale nemůže oťéhotňet.

27.04.2011 12:26:00 | la loba

Ono je třeba něco dělat se svou postavou (pokud opravdu
není tlustá), stačí krapet sportovat, zesílí tak svaly,
člověk má větší motivaci a chuť do života a nemusí si
nic dokazovat.

13.10.2010 18:45:00 | jehlaspichlas

Nevím, co holky vidí na těch trčících kostech, je to proti přírodě i estetice, ale chápu, že společnost a média mají dávají převážně dost špatný vzor.

25.09.2010 19:41:00 | Lilien

Souhlasím, že ten kdo anorexii nikdy neměl nepochopí, že prostě jíst znova normálně nejde !Ono se to sice lehce říká, ale potom hůř koná, a když anorexii přece jen už někdy máte, tak z ní se vyléčit bohužel nejde !Je to strašná nemoc a tahle úvaha se mi líbí, že jí vystihuje dobře, je to fakt dobrá výstraha pro všechny holky, co chtěj zhubnout, je to pravda, nedělejte to !Je to nesmysl a je to fakt zbytečný !!

27.04.2009 11:57:00 | Punk'sMarci

jo to máš sice recht ale pochybuji že někdo pochopí i když to zažil...

17.12.2008 14:20:00 | whiolet

lidi co si to nezažili nepochopí.. nevědí, že se nejde jen ak najíst.. ale to už je volba každého z nás, jak si vytvoříme svůj život.. každopádně..kdo nezažil, nepochpopí

17.12.2008 13:28:00 | Stinking Lady

Ano, boj s váhou je nekonečný... at se přecpávám jak chci, ztloustnout se mi nedaří:(

30.10.2008 12:55:00 | Metcheque

Tak to je výstraha!

02.04.2008 14:28:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí