Když vítr zvedá papír

Když vítr zvedá papír

Anotace: psala jsem to venku a.....no, snad si to domyslíte podle názvu :)

Naše milostné životy se hroutí a citová vazba k lidem, se dá zastavit jediným lusknutím. Malé i velké lásky umírají na úkor naší přítomnosti a vnitřní svobody.
Boj, který svádíme se svým srdcem je obrovská válka, která přestane jen tehdy, až mi sami vyhlásíme mír. Že je to těžké? Ano, to je.
Vyhlásit mír znamená přijmout skutečnost našich vnitřních hlasů a úplně jim naslouchat.
Jen na chvíli zapochybujete a váš systém se zhroutí.
Zaniká i vaše vůle dál naslouchat srdci, tudíž umírají vaše podvědomé touhy být s tím, koho doopravdy milujete.
Vztah je založený na pravdě o citech.
Já na vztahy, celoživotní lásky a příchody pana pravého, nevěřím.
Slibujeme sami sobě, stále a znovu, že budeme naše srdce poslouchat. Že si zachováme vnitřní pravdu a přijmeme skutečnost našich činů. Činů, které se v zrcadlení podobají nám.
Je těžké přijmout vlastní srdeční záležitosti za své, když se jich bojíme.
Občas je odmítáme tak dlouho, až odejdou, pod naším tlakem, sami.
Obrátí se k nám zády a nevěří, jak jsme něco tak krásného mohli nechat dobrovolně odejít.
Další problém je, že tomu nevěříme ani my sami...
Autor PoeziGirl, 02.04.2008
Přečteno 356x
Tipy 7
Poslední tipující: Karlička, jedam, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Holka, já vážně zírám, jak se skvěle se trefuješ do toho, co si teď já prožívám s tím jedním klukem. Protože zase! Přesně takhle mi přijde, že si přijde občas on.. a to myslím těmi slovy, kde říkáš, že člověk se připravuje o to být s někým, s kým podvědomě být chce. Nechci si fandit, ale cítím to z něho. To je jedno. Svoje problémy bych sem zatahovat neměla.
Ale.. chci ti říct, že obdivuju, jak se ve svých dílech/úvahách dokážeš trefit do života lidí.. do toho, co se dnes a denně děje. Píšeš úžasná dílka!

20.07.2008 23:48:00 | Karlička

Ale smutné ..... :-(

02.04.2008 20:16:00 | anti-HERO

Tvé úvahy jsou pravdivé a vyzrálé...

02.04.2008 17:13:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí