Měl by muž vydělávat více peněz než žena, a jak by se měli dělit?

Měl by muž vydělávat více peněz než žena, a jak by se měli dělit?

Anotace: Určitý druh úvahy - bezmyšlenkovité psaní. Tohle bylo napsáno na hodině češtiny. Učitel řekl téma a dal na to myslím 5 min. No a vzniklo tohle:)

Měl? To je zase hloupost. Na co se nás zase ten učitel ptá? No tak nic. Když má žena lépe placenou práci než muž, proč by nemohla vydělávat i více peněz a živit tak rodinu? Stejné je to samozřejmě i naopak. Ale u nás v ČR platí pravidlo, že muž živí rodinu a hotovka. Ale proč? Jakmile je tou hlavní v domácnosti žena, staré drbny v baráku to ihned odsuzují a nejen ony. Myslím si, že vůbec nezáleží na tom, kdo vydělává více, hlavně, že vydělává a nenechá tak svou rodinu na holičkách. Ale proč se většina žen upíná na své muže? I my můžeme dokázat, že jsme k něčemu a nemusíme jen prát, vařit a uklízet.
Co se týká rozdělení peněz, podle mě je hloupost, aby se dělili buď rovnoměrně nebo podle toho, kolik do vydělává. Jestli jsme manželé nebudeme se přece hádat. Myslím si, že by měla být společná domácnost a to je také to, že by oba měli mít možnost čerpat ze společných peněz. Manželka hodně nakupuje a vaří, muž zase kupuje benzín a zve ženu do restaurace. Když potřebují, tak si přece vezmou. Co je moje, to je také tvoje. Je hloupost, jestli muž vydělává 20 000,- a žena 8 000,-, aby jen ona platila celou domácnost ze třetinového platu a samozřejmě to platí i naopak. Peníze jsou v manželství společné, protože jsme spojili své životy a dle mého názoru jsme tak spojili úplně vše. A jestli to tak někde nefunguje, tak moje mysl tohle nechápe a vidí to jako divné manželství.
Autor kraaska_, 03.04.2008
Přečteno 373x
Tipy 4
Poslední tipující: Martíneček, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je taky zajímavé;-)

06.04.2008 13:33:00 | kraaska_

samozřejmě, je to jen, zase a znovu, otázka názoru.

03.04.2008 15:54:00 | kraaska_

Zažité pohledy se již mění...

03.04.2008 13:06:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí