Modré, dětské oči

Modré, dětské oči

Anotace: dneska (při každodenní jízdě autobusem ze školy domů) jsem viděla v autobuse paní s miminkem.

.....Sedím na sedadle a sleduji dítě, malinké dítě v kočárku.......

Jen tak sedím a koukám. To miminko je zabalené v dece, jde vidět jen hlavička, hlavička a krásné modré oči. Ty oči koukají doleva, doprava a pak zase doleva. A tak je to pořád. Kouká po lidech, co dlěají , jak se chovají a tak různě. Kouká na ně těma svýma očima, bezmocnýma, dětskýma očima. Koukají na svět z té lepší stránky, z té z jaké koukají všechny děti. Kouká , co se kolem děje a jaký to vlastně je, venku, bez ochrany domova, bez toho klidu. Jim to ale příjde stejné jako domov, krásné. Proč děti věří pohádkám, že v životě vítězí dobro nad zlem, láska nad nenávistí. Proč my ostatní, dospělí, mladiství a podobně, tomu nevěříme. Proč nevěříme pohádkám, tomu že je sůl nad zlato. Proč bereme svět ze špatné stránky. Protože láska bolí, tak nechceme věřit tomu, že vítězí? Proč nechceme veřit, že vítězí dobro. Kvůli tomu že se nevyplácí? To je zvláštní, protože snad kdyby jsme tomu věřili my všichni, nebo aspoň většina, tak se to i splní. Pohádky budou realné a smutek zmizí a znovu se zrodí štěstí, ale hlavně láska!
Proč my nejsme jak to malé dítě?
Autor Danča-frogie, 03.04.2008
Přečteno 352x
Tipy 6
Poslední tipující: Zasněný básník, Norlein
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

re Cassanova: To už je snad třetí komentář, kam píšeš, že jsi na pravopis taky strašný kopáč... :)

16.06.2008 19:51:00 | Grafomanická MIA

Ježiši kriste Vítězí s tvrdým Y.
Snad jsme češi ne ? Já jsem teda taky strašnej kopáč na pravopis, ale ...

13.04.2008 12:20:00 | anti-HERO

jenze ja to nepisu do novin, ale jen tak, to co se mi "honí" hlavou!

08.04.2008 19:53:00 | Danča-frogie

...ale to bys měla, Dančo, protože by Ti to do novin neotiskli...spisovatelka musí dobře znát ČJ ! :)

08.04.2008 19:15:00 | Norlein

jo jeee:-p, jeziis kdyt vite vsici co ctete mi uvahy atd ze tam mivam chyby. Prostě já píšu a nejak nepremyslim nad tim jestli je tam mekky nebo tvrdy!

03.04.2008 21:26:00 | Danča-frogie

pěkné
Neni náhodou vítězí měkké I??:P

03.04.2008 20:03:00 | Ulri

Moc pěkné :)

03.04.2008 18:59:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí