Přátelství...

Přátelství...

Anotace: kamarádů a známých je vždycky moc,ale přítele nenajdeme někdy ani za celý dlouhý život...

Bez čeho nemůžu v životě žít?Láska?Přátelství?Je toho vlastně mnoho,ale nejcennějším citem pro mě je přátelství.pocit,že když mi něco je,tak někdo přijde a obejme mě,utěší.Pokud se chci smát mám s kým,potřebuji plakat,vypovídat se, mám komu.Ale to všechno můžu i s kamarádem, a přece to není přítel!
Myslím si,že přítel je ten, kdo o mně ví všechno a přece mě neopustí.Přátelství je cit,možná jen pocit,ale vždy mě dokáže zahřát u srdíčka a potěšit mě, i přestože si někdy ani neuvědomíme, co pro nás znamená a dáváme přednost lásce,která časem vyprchá a nám zbude jen prázdné místo v srdci,bolest,smutek.Pravý přítel mě však neopustí ani v té nejtěžší chvíli,kdy mám chuť,skončit s tím nudným a krutým životem.Když už jsme na konci svých sil,on je ten kdo mě zvedne ze země a donutí jít dál.Já mu to pak oplácím a tak vzniká pravé přátelství, jež už nikdy nebude jen tím obyčejným kamarádstvím ze školní lavice.
Kamarádů mám moc,ale přátel jenom pár,proto si jich vážím a pomáhám jim v jejich těžkých situacích,tak jako oni pomohli mně.Přátele těžko získáváme,ale jen za jedinou minutu je klidně můžete ztratit a ani si to neuvědomit.
To všechno je přátelství a ještě mnohem víc,ale to si každý musí zjistit sám,udělat si svůj názor.A pochopit proč jednou z nejdůležitějších věcí a citů v životě bývá právě ono přátelství.To o čem si myslíme,že tu vždycky bude,ale tak to není,ztratit přátele znamená postrádat kousek sebe,většinou tu dražší část,bez které nemá smysl žít.
Autor klaki, 07.04.2008
Přečteno 704x
Tipy 7
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý, Woski, Tomama, WAYWARD
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

hmmm:))) ty se rozjíždíš tyyjoo:) supr:) je to skvělý ...moje slova tebou napsaný:)))

11.04.2008 21:15:00 | Woski

Jj jen tak dál...děkuji za přání - měl sem téma vtahy rodiče - děti tak snad to bude dobré...úvaha na 3 strany...uvidíme jak dopadne :D

09.04.2008 18:28:00 | Tomama

no teda...já moc děkuju budu se snažit pokračovat v dobrých úvahách a držím palce při maturitě :)

08.04.2008 13:58:00 | klaki

Máš dobré úvahy....hodně jsem se inspiroval dnes k písemné maturitě. Napadá mě plno věcí jak co mám více rozepsat...ale ta hlavní myšlenka - rozdíl mezi kamarádem a přítelem...to je opravdu skvělé!.Vesměs tu bývají špatné,krátké neduchaplné úvahy,ale před těmi tady klobouk dolů.Díky.

08.04.2008 07:20:00 | Tomama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí