Jak málo stačí ke štěstí...

Jak málo stačí ke štěstí...

Anotace: co je to štěstí??? muška jenom zlatá :)

Neznám člověka, který by toužil po vlastním neštěstí. Každý z nás chce být šťastný. Ale co to vlastně štěstí je?
Všichni si pod tímto slovem můžeme představit něco jiného. Pro některé lidi štěstí znamená mít hodně peněz bez ohledu na svou rodinu, přátele, zájmy a záliby.Důležitá je jen výnosná kariéra.Další by byli šťastni kdyby vyhráli svůj nelehký boj se zákeřnou nemocí.Malým dětem stačí když dostanou vysněnou hračku.A bohužel žije i mnoho lidí, kteří by tento pocit zažili, kdyby měli večer kam složit hlavu a mohli by svůj žaludek naplnit zcela obyčejným pokrmem. Některým ke štěstí chybý opětovaná láska. Já za své štěstí považuji rodinu, kterou mám a kamarády, na které se můžu vždy spolehnout. Není nad pocit vědomí, že mě doma čeká někdo, komu na mě záleží a kdo mě má i přes mé nedostatky opravdu rád.
Myslím si, že nikdo na světě nemůže být šťastný z utrpení a starostí druhých lidí. I přes to je mezi námi mnoho nepřejících.
Každý z nás má právo volby, jaký svůj život bude mít.Žádná cesta není úplně bezproblémová, ale každé překonání nějaké překážky může k pocitu štěstí vést. S určitým pohledem na svět se člověk i narodí.Optimista se dívá na svět přes růžové brýle a problémy si nepřipouští. Za to pesimista vidí vše jen z té horší stránky, ikdyž to třeba není až tak zlé.
Myslím si, že je důležité svůj život žít tak, aby až jednou zemřeme nemuseli by jsem se za své činy stydět.

" Největším štěstím člověka je, když může žít pro to,zač by byl ochoten zemřít " Honóre de balzec
Autor klaki, 08.04.2008
Přečteno 914x
Tipy 4
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Karička, JEIDY
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí