U TV by tě byla škoda

U TV by tě byla škoda

Anotace: tohle jsem napsal jako reakci na jeden zajímavý komentář

Je to komické, tvrdit, že u TV by mě bylo škoda, ale tak nějak doufám, že to je pravda, i když tam nejspíš nakonec stejně skončím. No i přes to, že TV opravdu rád nemám, protože mi přijde, že ovládá miliony, spíš miliardy lidí na tomhle podělanym světě, tak se bojím, že jednou, až propadnu v totalní apatii vlivem všeho okolí a vší bolesti, tak u té nenáviděné TV skončím také. Ale říkám si, radši chcípnout, než tak dopadnout. Z práce k TV, od TV do práce, z práce k TV, do práce od TV. To je už takový přednastavený způsob života tolika lidí, až je mi z toho zle(poblil bych se z toho).. Jenže, kde bych měl být, když u TV by mě byla škoda? Když o mě nikdo nestojí, když nenacházím uspokující činnost? Nakonec skončím někde podobně, jenom já a ubohý svítící obrazovka od čehokoliv, pro uspokojení všech mých potřeb! Pokud tam už nejsem nyní?! ... Radši mě prosím někdo usekněte hlavu, než se dostanu do tohohle stavu. Díky.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 10.04.2008
Přečteno 309x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ale když to tak vezmu tak se na tv dívej ale nezapínej jí ...jsem ráda že někoho inspiruji k činům nebo ke slovům

12.04.2008 18:22:00 | Cassandra

Vždycky si můžeš najít nšjakou jinou činnost, aniž by to byla telka. Já se na televizi nedívám a stejně mám ještě hodně dalších zájmů. Hledej ;-)

12.04.2008 11:21:00 | Ariella13

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí