Kamarád je od toho, aby se využíval. V.K.

Kamarád je od toho, aby se využíval. V.K.

Anotace: O výroku, se kterým nesouhlasím...

Proč má tento článek, zrovna takový nadpis, se dozvíte velice brzy. Nejradši bych jej, ale nikdy nenapsala. S tímto výrokem jsem se setkala ve škole. Nebudu říkat kdo jej řekl, protože to není až tak podstatné. Podstatné je, že to někdo vůbec řekl. Ona osoba si prohlížela můj časopis s nejrůznější moderní technikou. Už nevím jak na to vlastně přišla řeč, že řekla: ,,Kamarádi jsou od toho, aby se využívali." U člověka, který tuto větu řekl jsem zvyklá na nejrůznější názory se kterými nesouhlasím, ale tento výrok mne nemile zaskočil. Po vyřčení těchto slov jsem zůstala sedět s otevřenou pusou. Jak sakra tohle může někdo říct. No to měla dotyčná osoba ještě štěstí, že neřekla ,,Přátelé jsou od toho aby se využívali." Kamarádství sice není to co přátelství, ale já myslím, že je také velice důležité. Znám pár lidí co mi bylo dříve kamarády a dnes jsou přáteli. Podle mně většinou přátelství vzniká z kamarádství. Třeba ne vždy, ale většinou tomu tak skutečně je. A když je někdo schopen říci, že kamarádi jsou od toho aby se využívali, tak mám pocit, že si asi ještě řádně neuvědomil cenu přátel a vůbec takových těch spřízněných duší. Vím, že lidé jsou všeliací, ale stále a znova mě udivuje čeho jsou schopni. Doufám, že autor toho citátu si jednou uvědomí, že to asi není nejsprávnější názor. A stejně tak doufám, že jednou nezjistím, že měl pravdu.
Autor TerA, 13.04.2008
Přečteno 448x
Tipy 5
Poslední tipující: spare, radexk, mourovatákočka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

lidé jsou často jen nositeli memů. možná to byl tento příklad. Zkrátka se nakazí nějakým "citátem" či "myšlenkou" nějak se jim líbí, aniž tuší proč (jsou nakaženi) a šíří to dál. Pak už jen záleží na klvalitě tohoto memu, koli lidí dokáže nakazit. Jsi patrně člověk s velkou imunitou. Přeju pěkný den

14.04.2008 08:16:00 | radexk

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí