"Být na dně"

"Být na dně"

Anotace: Nepřeji nikomu bolest a samotu - onemocněla jsem pro samou dobrotu - není spravedlnost na světě? - cítím se zoufale a prokletě ... :((

"Být na dně" je přirozenou reakcí na životní zranění, stresy, změny a zklamání.

Velkou část deprese tvoří pocit, že jsem "tak sama".
Přijímej pomoc a povzbuzení od druhých lidí.

Možná si myslíš, že nikdo nemůže doopravdy pochopit, čím právě procházíš. Asi máš pravdu, ale ostatní ti přesto mohou pomoci. Vyhledávej pomoc, kterou potřebuješ. Budeš překvapena, jak často se ti jí dostane.

Někdy nejsi schopna vyhrabat se z deprese sama ze své síly. Existují lidé, kteří ti rádi hodí záchranné lano, poskytnou ti nutnou podporu, zvednou tě a přenesou na lepší místo. Nech je jednat.

... (Taková úvaha mé mysli a víře v naději?) ...
Autor toužím.jít.dál, 16.04.2008
Přečteno 556x
Tipy 16
Poslední tipující: Morsia, Lota, Haniéčka, V.N.Losinský, Lady L, ringil-suky, sluníčko sedmitečné, Paulín, Rafi..., Grafomanická MIA, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...dno je proto, abychom se měli od čeho odrazit, horší je deprese bezedná... :-)

03.04.2010 10:12:00 | Lota

Zdravím,
vím moc dobře co je to procházet krajinou smutku, rozervanosti srdce.
Moc důležití jsou přátelé v takových chvílích, ale i když je okolo nás někdo kdo to s náma myslí dobře, bolest a osamělost je v každé naší buňce, někdy po určitý čas se to dá řešit chemicky a chodit do nějaké skupiny, kde jsou na tom lidé podobně, poznala jsem, že každý z nás má nějakého strašáka se kterým si neví rady a sdílení pomáhá, ale také se stoho vypsat a čerpat z přírody a pomoci boží.
Vím o čem mluvím, procházela jsem těmito zákoutími šeré smrti několikrát ve svém životě. A taky se naučit říkat ne a nenechat se zneužívat ostatnímy.
A najít sama sebe a to co ti dělá radost a dodává energii. Je zbytečné čekat na cokoli, protože až to nastane šťastnější nebudeš.
Nejlepší je žít přítomností a vychutnávat si každý okamžik - vůni květiny- skvělou hudbu-tančit- zpívat
a neohlížet se na druhé co tomu řeknou ONI tvůj život nežijí...O to vše se teď pokouším někdy to jde líp jindy tak jak jde...Měj se a buď tím čím ve skutečnosti jsi nádhernou bytostí plnou světla...
andělé ať tě opatrují a vedou - máš právo je požádat o pomoc , ba čekají - sami nemohou, jen když je někdo požádá měj se krásně a dál piš básně.

10.02.2009 12:37:00 | Lady L

Zdravím,
vím moc dobře co je to procházet krajinou smutku, rozervanosti srdce.
Moc důležití jsou přátelé v takových chvílích, ale i když je okolo nás někdo kdo to s náma myslí dobře, bolest a osamělost je v každé naší buňce, někdy po určitý čas se to dá řešit chemicky a chodit do nějaké skupiny, kde jsou na tom lidě podobně, poznala jsem, že každý z nás má nějakého strašáka se kterým si neví rady a sdílení pomáhá, ale také se stoho vypsat a čerpat z přírody a pomoci boží.
Vím o čem mluvím, procházela jsem těmito zákoutími šeré smrti několikrát ve svém životě. A taky se naučit říkat ne a nenechat se zneužívat ostatnímy.
A najít sama sebe a to co ti dělá radost a dodává energii. Je zbytečné čekat na cokoli, protože až to nastane šťastnější nebudeš.
Nejlepší je žít přítomností a vychutnávat si každý okamžik - vůni květiny- skvělou hudbu-tančit- zpívat
a neohlížet se na druhé co tomu řeknou ONI tvůj život nežijí...O to vše se teď pokouším někdy to jde líp jindy tak jak jde...Měj se a buď tím čím ve skutečnosti jsi nádhernou bytostí plnou světla...
andělé ať tě opatrují a vedou - máš právo je požádat o pomoc , ba čekají - sami nemohou, jen když je někdo požádá měj se krásně a dál piš básně

10.02.2009 12:34:00 | Lady L

Ano jsou lidé kteří pomohou a třeba to od nich ani nečekáš.A díky za to, že v tom nejseš sama.

05.01.2009 19:14:00 | Paulín

Když jsi na dně, aspoň se máš zase od čeho odrazit...

01.05.2008 09:25:00 | Grafomanická MIA

snad máš pravdu

17.04.2008 19:43:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Kde ty myšlenky bereš...(neni to myšlený ironicky)

17.04.2008 15:20:00 | JohnyS

NikitaNika: ale sama víš, jak jsem četla Tvá dílka...trápíš se díky lásce...tak znáš tu bolest v srdci a na duši...k tomu mám bolest i na těle...máš pravdu, vím, co bych měla dělat...bohužel to není snadné ... nabrat sílu, zvládnout to...ale děkuji...

16.04.2008 16:58:00 | toužím.jít.dál

Mno, bylo by ale dobré, kdy jsi se tedy tím řídila. Víš sama, co máš dělat, netrap se zbytečně. Zatím, co si nechceš nechat pomoci a poradit, jen samé plané řeči tu zbývají ... život utíká a za tu dobu jsi mohla být několikanásobně šťastná a prožít daleko něco nového a příjemného ...

16.04.2008 16:45:00 | NikitaNikaT.

Tak tomu věř...

16.04.2008 15:03:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí