Čekačka

Čekačka

Anotace: Když jste dva tak se někdo dočkal, protože si počkal. Já nečekal, to bude tím.

Čekačka
Dokud to nemám, chci to. Až to budu mít, přemítat budu, co s tím. Jelikož to nemám, Tebe neznám, osude. Zkus mne něčím milým malým velkým zaskočit. Na nemoce nečekám, ty už mám. Zdraví to rád pozdravím. Štěstí, že tu je? Lituje. Kdo tu další je? Máma, táta, děti, kdo ví, ten jistě odpoví. Hledám něco co nemám, co neznám, co mne zaskočí až mi z toho přeskočí. Co, že to vlastně je? Štěstí, zdraví, láska či jen plná peněženka. Jak se jeví, když to neví. I ta věž Pisa myslím čeká, až se země dotkne. A já čekám až mne protne poznání, i toto doznání. Hledám, doufám věřím, čekám. Jednou se Tě jistě dočkám. Jen abych to zvěděl, že to bylo to, co jsem čekal. Oči se přivírají, mysl hledá obranu pro svojí ochranu. Čekám to včera, dnes i zítra snad. Menn.
Autor umělec2, 16.04.2008
Přečteno 377x
Tipy 6
Poslední tipující: Quigleika, Bíša, takova, Judita
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Víš,celý můj život byl tak vyčerpávající a dnes vím proč,abych si vážila toho co je,myslím že máš vše co potřebuješ k životu,třeba by si za to mohl poděkovat,každý to nemá a Ty to víš...

08.01.2010 09:17:00 | Quigleika

jé vidíš,právě chci napsat básničku jak jsem pročekala život.............líbí se mi tvůj styl,je vidět,že přemýšlíš,mě to někdy bolí:-D
klt

18.03.2009 09:52:00 | takova

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí