Reklama v mém životě

Reklama v mém životě

Anotace: Myslím, že nadpis je jasný... ;o)

Reklama - neodmyslitelná část médií. Většinou je na nich závislá. Můžeme ji nalézt opravdu kdekoliv - počínaje televizí, konče na ulici. Úkolem reklamy je určitě zaujmout a přesvědčit zákazníka o koupi nebo použití produktu. Jenže ne vždy se reklamám daří.
Je mnoho druhů reklam. Jsou hlavně zaměřeny na utčitou skupinu zakázníků, podle mě jsou to děti a ženy. Ženy nakupují hlavně kosmetiku na základě reklamy a nebude si nalhávat, že u nás je to jinak. Z televize se na nás příjemně usmívají mediálné známé hvězdy jako Penelopé Cruz, Eva Longoria, Claudia Schiffer, Linda Evangelista a Heidi Klum. Myslím si, že jejich obličeje byly alespoň trochu počítačem poupraveny. Nebo opravdu myslíte, že krém (nazveme ho) ,,XXX" dokáže rozjasnit pleť do 3 dnů, nebo odstranit vrásky do 48 hodin? Já tomu sice moc nevřím, ale i tak sem si už kdejakou ptákovinu koupila.

Co se mně osobně poslední dobou velice líbilo, bylo to, že se jedna společnost vydala so světa s cílem nalézt nejlepší reklamu. Vyhrála belgická reklama na kondomy. Námět byl zcela jednoduchý: Otec se synem jsou v supermarketu a nakupují. Najednou chlapec chce brambůrky a otec mu to zakáže. Chlapec začně vyhazovat všechno z regálů, jeěčet, řvát... A otec vedle něj v klidu stojí.Na obrazovce se objeví věta: ,,Use condoms".

A co tedy reklama pro mě znamená?
Znamená toho dost. Nejen, že chci studovat odvětví, kam reklama neodmyslitelně patří, ale denně se s ní setkáváme. V TV, v rádiu, televizi, časopisech, ve škole. Je všude! Jako kdyby nás pronásledovala... Nezdá se Vám?
Ale kreativní tvůrci chtějí pouze a jen vyzdvihnout a prodat svůj produkt na trhu a to jim nemůžem mít za zlé!
Autor Estefania, 19.04.2008
Přečteno 328x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tvá úvaha má myšlenku. Dá se řéct, že s Tebou souhlasím a taktéž si dovolím utrousit, že ne vše, co propagují je dobré, fektivní, účinné ... pár výrobků, či přípravků jsem také koupila jen kvůli reklamě. Nedělám to často, ale několik jich skutečně bylo. Jen pár z nich splnilo mé očekávání ... Přeji Ti mnoho úspěchů a zdaru, ať prorazíš a věnuješ se věcem, které Tě skutečně baví a lákají.

19.04.2008 18:26:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí