Pláč!

Pláč!

Anotace: Možná vás to bude zajímat....

Nejsem asi jediná, co zná tenhle pocit.
Pocit strachu, bolesti možná i nechápání světa, ve kterém se snažíme spíše přežívat, než žít, protlouci se davem lidí.
Těch, co nám říkají, jak se máme chovat. Také těch, kterým jsme jedno i těm, kteří nás milují nadevše.
Je to ten pocit, když se dozvíte, že někdo zemřel. Nejdřív nechápete, potom pláčete a snažíte se pochopit a ke konci vzpomínáte.
Tak, jako teď já. S tím člověkem nemusíte být dlouho na to, aby utkvěl ve vašich vzpomínkách a hlavně srdci. Někdy k tomu postačí pár minut a někdy by jste potřebovali dva životy a stejně by to byl krátký čas.
Možná, že jsi jako já. Že držíš své city v sobě a snažíš se pomoct všem okolo. Ale jednou přijde den. Den, jako je tento. Den, jako prožívám já. Takový, když v sobě nebudeš moci všechnu tu tíhu udržet a vypustíš jí ven.
Někdo v podobě křiku. Pláče. Smutku. Možná i radosti…
V mém případě je to podoba vody. Slz. Deště. Ať už jakkoli říkáte pláči, většinou je stejný-u všech. Většinou z hodně podobných důvodů. Takže ať si kdo říká co chce o barvě pleti. O tom jací jsme (jiní, zvláštní, barevní…). Jedno máme všichni společné. Pláč.
Autor Yukki, 22.04.2008
Přečteno 286x
Tipy 8
Poslední tipující: Agnees, Jammie Spark, Simísek, Azazen, Dominik Elbl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

neplakej..

23.04.2008 15:39:00 | Simísek

I chvilka stačí na to, abychom si někoho oblíbili na celý život, ale celý život nestačí na to, abychom na něj zapomněli...

23.04.2008 14:23:00 | Azazen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí