Co je smysl života?

Co je smysl života?

Anotace: Stačí si dát zelený sen a hned se píše lépe... *JOKINGLY*

Každý si pod touto otázkou většinou vybaví nějaké své poslání.. Chtějí vědět proč na světě jsou, proč jim dal kdosi šanci.. Myslí si, že smysl života je práce, rodina, něco dokázat.. Ano, i toto může být smysl života, ale napadlo někdy někoho, že na světě nejste za nějakým účelem, ale třeba jen pro to, abyste si užívali? ...

Nikdo nezná důvod, proč se tady nachází. Celé to může být jen šílená hra, při které nás sledují z vesmíru; může to být jen jakási reality show. Baví se tím, jak jsme si poradili od "vzniku naší planety", jak se náš svět pomalu, ale jistě rozvíjí, a všichni si myslí, že v tom budeme i pokračovat. Avšak oni mohou přijít a ukončit naší show, žádný pokrok už tudíž nebude a vše, co jsme zde vybudovali padne v niveč! Asi si říkáte, že jsem blázen, když mě napadla tahle varianta "smyslu" života, ale přijde mi to zajímavé.
Pokud by tahle má tvrzení byla opravdu pravdivá, napadá mě otázka, proč se snažit dál? Jak už jsem řekla, všichni si myslí, že jejich důvod, proč zde být je jejich rodina, přítel, práce... Jakmile něco z toho ztratí, jsou ochotni připravit se o tu šanci prožít svůj život. A to je ta největší hloupost! Ano vím, že jste dotyčného milovali a máte dojem, že bez něj nemá cenu žít, ale on by si to přece takhle nepřál. Chtěl by, abyste si založili novou rodinu a byli šťastní. Ví, že ho nikdy nepřestanete milovat, a proto vás nebude po své smrti omezovat, či dokonce psychicky vydírat. Nebo jste tak naivní a myslíte si, že opravdu existuje nebe a peklo?? Vím, že jako větší bláznovství zní spekulace o jiných bytostech, které nás sledují, ale stejně tak mi přijde bláznivé myslet si, že existuje ráj pro hodné lidi a pomsta pro ty zlé... Pokud každý dostane šanci na počátku svého života, měl by ji dostat i na svém konci a sám se rozhodnout, jak se zachová po smrti. Protože podle mě je posmrtný život stejný jako ten náš, jen už není skutečností, což sami nikdy nepoznáme. Bohužel můžeme prožívat posmrtný život právě teď a nikdo znás to nemůže nikdy zjistit.

smysl

Já osobně za smysl života považuji, pokud si jej pořádně užiji. Neměli bychom přemýšlet o tom, jak to tady bezbolestně přežít, ale o tom, jak si to tady vesele užít! Každý den je jen jeden; každý je jedinečný a není jich tak mnoho, jak se na první pohled může zdát. Než se nadějete sedíte před maturitní komisí, skládáte zkoušku života a druhý den už houpete vnoučka na svém starém koleni; v duchu přemýšlíte, co všechno jste zažili a se slzami v očích si uvědomujete, že jste si nikdy neskočili bungee-jumping, nejezdili Formulí 1, a nebo třeba jen neřekli své životní lásce, že ji milujete!
Je mi teprve osmnáct let a již teď jsem přesvědčena, že důvod našeho bytí se neskrývá v povinnostech a penězích, ale najdeme jej v pravém žití! Jedna z nejdůležitějších věcí v životě je pro mne smích a láska. Jedno jaká to je, jestli se mají rády dvě zvířata, dva lidé nebo třeba jen zvířátko s jeho páníčkem; jedno jestli je jen rodičovská nebo milostná. Láska kvete v každém z nás a nikdo ji ze světa nikdy nevymaže.
Myslím si, že jinak by život opravdu neměl smysl. Přece nebudu čekat až mě někdo zavraždí jen proto, že mají srdce z kamene. A pokud se tak někdy stane, a před očima se mi bude promítat "film mého života", doufám, že to bude nejlepší "biják", který jsem kdy viděla!
Autor Bechy, 22.04.2008
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí