Je to jako kdyby se mi hroutil život

Je to jako kdyby se mi hroutil život

Anotace: bohužel se to nelepší, spíš naopak....

Ten čas na tom příliš mnoho nezměnil... Pokud vůbec něco, omlouvám se všem, ale opravdu nevím jak dál. Pomalu se to na mě všechno valí a já to už odmítám řešit, prostě na to nějak postrádám sílu, snad nikdy jsem vůči sobě nebyl tak apatický jako nyní. Doufal jsem a doufám, že to je jen chvilkový pocit, že to prostě odezní a přejde, ale nakonec je to ve mně tak pevně ukotveno, že to jen tak nezmizí. Sám se posílám k čertu tím, jak se chovám, tím jak to vzdávám, ale prostě nemám sebemenší důvod se vzchopit... Nedokážu myslet na pozitivní budoucnost, když žiju v bolestné přítomnosti a minulosti... Už ne. Rád bych, ale nejde mi to. Nevidím pro sebe budoucnost. Dnes jsem přišel do školy, stál jsem u okna a čekal, až se otevřou dveře do jedné naší učebny, nečekal jsem, že projdeš za mnou, ale ve chvíli, kdy jsi tam šla, jako bych to věděl... Podíval jsem se, jak kolem mě procházíš a bylo to tu zase, nekontrolovatelný smutek, bolest, zase jsem měl chuť vyskočit z okna, skončit to, zase mě rozbolelo srdce nad promarněnou láskou... Tak jakou to má cenu tohle? Jsem uvnitř úplně rozložený, při každé sebemenší příležitosti to vypluje na povrch... Ve chvíli, kdy byla šance tě znovu potkat, jsem raději upíral pohled na zeď, doslova jsem se nutil čumět na tu pitomou zeď, jenom aby to mnou neprojelo znovu. Stejně je to jedno, přepadává mě to i bez tvé přítomnosti, najednou mě to prostě chytne a je mi do breku... Snad se s tím dokážu nějak vyrovnat, jinak už vážně nevím...
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 23.04.2008
Přečteno 304x
Tipy 6
Poslední tipující: PIPSQUEAK, elevan, R., Psychopatická lentilka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zvláštní že tolik lidí ma tolik podobné problémy... znám to... vím jak ti je... nevím, co k tomu říct... ta úvaha je sama o sobě dost výstižná... smutná... pravdivá... líbí se mi jak píšeš... asi proto, že je mi to nečím blízké a připomíná mi to "něco" :(

25.04.2008 10:58:00 | R.

Samozřejmě, že nedal... Nechtěl bych, aby to četla, třeba by jí to ublížilo.. Ale spíš ne, ona by mi to nevěřila nebo by si to vyložila právě jako citový vydírání, o to já vážně nestojím, nikdy jsem jí nechtěl ublížit. A i kdyby to četla, už jsem jí stejně ukradenej, nejspíš by jí to bylo jedno... Vždy jsem jsem se bál právě toho, že jí nějak ublížím, když jí ukážu, že se něčím trápím... Já to sem píšu akorát, abych se z toho vypsal. Aspoň mi to trochu pomáhá zmírnit bolest...

24.04.2008 20:05:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Tak doufám, žes tohle neal přečíst té nebohé holčině! ... tohle je, kámo, docela hustý citový vydírání!

24.04.2008 17:44:00 | Hannazka

To přebolí...Věř, že to přebolí.

23.04.2008 18:09:00 | Sushino

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí