Individualita

Individualita

Anotace: Co Vám dává to právo?!

Řekněte nám proč? Proč nás všechny hážete do jednoho pytle? Uvažujete o nás jako o neandrtálcích. Když se jim postaví, nedokážou se ovládat! To je to, co si myslíte? Jsme všichni stejní?
Podívejte se na sebe. Schválně, proč nosíte ty minisukýnky? Ukazujete nám, jak dokážete být individuální, jak feminismus měl úspěch. Nic proti tomu nemám, prosím! Ale ted se na to podívejme s odstupem. Vy máte individualitu a my ne?! My jsme všichni stejní?
Tohle mi zavání časem před 40 lety. To je: Vy máte tohle právo? To my musíme sedět jen za sporákem? My to chceme taky. Ano, na tohle všechno máte plné právo. Ale nezdá se Vám, že tohle už trochu přeháníte? Kdo je ted ten neindividuální?
Spoustě z Vás na nás vadí jen to, že jsme třeba děvkaři. Ted dámy a pánové si položme otázku: "Kolik žen ted zametá s muži a jen si hraje?" Podle mě je ted víc takových žen, než mužů. Ano, máte na to právo! My jsme to taky dělali, ale dělali jsme to všichni?
Vy říkáte, jaký jsme svině, že do sebe klidně necháme zamilovat holku. Tak speciálně vy, které to říkáte, tak se podívejte, kolik kluků se zamilovalo do Vás a jak Vás to bolelo, když jste je musely odmítnout. Myslíte si, že nás to nebolí? Že jste nás tím taky nezklamaly, když jste nás odmítly? Bolí nás to všechny stejně, jen vy si myslíte, že jste vyjímečné a že nás všechny neandrtálce to nebolí.
Ano, vy jste individuální, odsoudíte nás, uděláte z nás neandrtálce, ale na jedno nezapomente! Protože to co odsuzujete na nás je ve Vás taky. Jste stejně špatné, jako my. Ale všechny? Zdaleka ne. Tak vy, co odsuzujte se podívejte do zrcadla, jak jste stejní jako ti, které odsuzujete, protože to není tím, že jisté vlastnosti nenávidíte na nich, to je nenávidíte na sobě.

(prosím o komentáře)
Autor Loved by everyone, 24.04.2008
Přečteno 321x
Tipy 5
Poslední tipující: w.p., Paul Jindra, snítek
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Myslim, ze mas pravdu kamarade...

13.07.2008 23:49:00 | Paul Jindra

Já chápu, když je člověk smutný kvůli jednomu, ale přece kvůli tomu nemůžu odsoudit celiu společnost. To je jako když je na tebe hrubý jeden černoch a ty řekneš že takoví jsou všichni, že tak se chovají všichni. O to mi jde.

19.06.2008 17:44:00 | Loved by everyone

Jde o to, co z toho ti zrovna ublíží... sám víš, že to pak jde ruku v ruce. Jen mě mrzí, že to zrovna ty nechápeš, když si zrovna ty měl pro mě pochopeni...

16.06.2008 21:16:00 | GirlFromTheRain

Nenávist ke světu a mužskému pokolení je trošičku rozdíl...

16.06.2008 13:12:00 | Loved by everyone

Narážku na mě jsem pochopila...
Víc k tomu nemám co říct, protože ty to píšeš z nenávisti k mému názoru a já to moje psala z momentální nenávisti ke světu...
A psala jsem to dávno...

16.06.2008 13:03:00 | GirlFromTheRain

Souhlas přijde mi docela děsivé jak holky řikaj že všichni kluci jsou svině.Ja osobně se k žadné holce tak nezachoval že bych ji odkopl jako kus hadru.Ovšem o to zajimavější bylo to že ke mě se tak zachovaly téměř všechny.

26.04.2008 14:04:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí