Když "ne" znamená prostě NE!!!

Když "ne" znamená prostě NE!!!

Anotace: Stručně, za co bych vraždila.

Najdou se i tací, kterým dělá neskutečné problémy někoho odmítnout a tak aby někoho svým "ne" nezranili, se raději zpijou do němoty, přežerou jak pecky, jelikož nedokážou u babičky odmítnout už třetí nášup, nebo začnou chodit s někým, kdo je ani kapánek nepřitahuje, ale přece kdyby odmítli ... co by si o nich dotyčný pomyslel?
Já si říkám - slaboši. I když si uvědomuju, že tak pohrdavý výraz si asi nezaslouží, všichni máme nějaké slabší stránky.
Ale existuje i horší kategorie lidí a to ti, kterým slovo NE nic neříká. NE neberou jako odpověď. NE nemají ve slovníku. Nechceš? Ale jo, chceš. Znáte to, když holka říká ne, myslí tím ano ... Tak to teda stop! Za prvé, vidět toho vola, co tuhle teorii vyznává, asi bych to poslala do temných míst, a za druhé, když říkám NE, tak tím opravdu myslím NE a ne "ano" nebo "možná".
Je to tak těžké pochopit?! A to se netýká jen jednoho člověka, ale rovnou poloviny populace. Zajímavé, že v devíti případech z deseti jen kluků. Ne všech. Ale většiny. Je fakt takový problém se smířit s tím, že masáž zad má být fakt jen masáž zad a nic víc? Že dneska prostě nemá čas nebo už jde s kámoškama? Že fotbal ji opravdu nebaví, tak k čemu vám bude to, že vaše drahá polovička s vámi navštíví zápas, když stejně bude celou dobu dřímat na rameni stejně znuděné chudinky, která se ocitla ve stejný čas na stejném místě a ze stejných důvodů? Ne, nepiju, nemám hlad, nikam nejdu, nekouřím, nefetuju, netančím, NECHCI !!! A víckrát to opakovat nehodlám. Při osobní konfrontaci s osobami netolerujícími NE se jen těžko ovládám, aby neskončil/neskončila s vybitými zuby. Na icq to jde líp, nikdo na druhé straně nemusí vidět, že ač na pohled v pohodě, ve skutečnosti tluču svoje N-E do klávesnice tak vztekle, až klávesy odlítávají všemi směry.
Chápete?!
Autor Grafomanická MIA, 27.04.2008
Přečteno 667x
Tipy 17
Poslední tipující: Isquieasuus, Myghael - the Lord of Absurdity, Alasea, just me, Linushka, Dilla, Alžběta., Eiffel, Sarazin Faestred, rry-cussete, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jo, i taci jsou mezi nami...

20.09.2008 15:04:00 | saddova

Velice výstožné a pravdivé...každý by se měl naučit říkat slůovo ,,ne''

08.06.2008 08:33:00 | dreamer.

Dá se polemizovat o tom co je a není stvoření jazyka.. Slované přišli do Evropy se svým jazykem, kterým každý mluvil jak chtěl (neměl pevná psaná pravidla.. nejspíš ani neměl písmo) a všichni si rozumněli. Na místě se rozdělili na západní jižní východní aj... stejně tak jejich jazyky, ale stále si rozuměli. Konstantin a Metoděj vzali Jihoslovanskou verzi této praslovanštiny a utvořili z ní jazyk s pevnými pravidly a vymysleli z malé řecké abecedy jak jí zaznamenávat. Nicméně stále jí všichni slované rozuměli - Jinak by nemělo smysl jí tvořit (Byla stvořená za účelem misijní činosti v lidem/slovanům srozumitelném jazyce). Někdo tomu říká stvořit jazyk... mě to spíš přijde jako stvoření jeho spisovné formy.

27.05.2008 14:42:00 | Jeroným

Jeroným: Hups... ale snad ses neurazil:)
Jo a pánové (Jeroným a DeuxP)... myslím, že se tak trochu mýlíte oba:) Konstantin s Metodějem totiž jeden jazyk stvořili, a to právě staroslověnštinu, takže jí nejen dali spisovnou formu, sami ji totiž fakticky spatlali z bulharsko-makedonského nářečí, ne ze soluňského:) Vím to jistě, minulý týden jsem z toho byla zkoušená... ale to je tak asi všechno:)

21.05.2008 15:39:00 | Grafomanická MIA

Hej... já se z tvojich, článků dozvím na sebe věci:-) už jsem pudlík a slaboch (i když v tomhle článku z toho vycházím ještě dobře)... by mě zajímalo co to bude příště:-)

2DeuxP: Promiň, ale to co jsi napsal je blbost. Konstantin a Metoděj zaprvé vůbec nestvořili (ani nespatlali) češtinu, dokonce ani žádný jiný jazyk, ale pouze dali staroslověnštině spisovnou formu a písmo, přeložili do ní liturgické texty a prosadili její použití při bohoslužbách (namísto latiny). Ano, písmo utvořili z malých písmen řecké abecedy, ale to je asi tak všechno...

21.05.2008 09:36:00 | Jeroným

Nevim jestli jste byli někdo někdy v Řecku, ale tam ano znamená ne a ne znamená ano, asi to Cyril trochu poplet když ze soluňského nářečí spatlal dohromady, to čemu po několika úpravách v průběhu 1144 let došlo říkáme čeština.

11.05.2008 11:58:00 | DeuxP

ne?

11.05.2008 11:55:00 | DeuxP

Moje heslo je: "Když říkám NE, tak ti myslím NE a nic jiného než NE". Bohužel ani to někteří lidé nechápou:-)

02.05.2008 20:19:00 | Alžběta.

Chápu a to dost dobře...taky znám dost lidí, co neznají slovo ne...

28.04.2008 15:47:00 | rry-cussete

Chápu.

27.04.2008 14:09:00 | Bíša

Myslím, že máme stejný problém...slovíčko ne

27.04.2008 11:13:00 | Sushino

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí