Terezka

Terezka

Anotace: Není to úvaha ani nic z toho,jen jsem to potřebovala napsat.

Ani nevím jak začít psát to co mám na srdíčku,snad začnu tím,že je to psané srdíčkem pro jednu super holčinu,která si už bohužel tohle nikdy nepřečte.Protože dne 26.4.2008 ukončila svůj život,bylo jí krásných 25 let.Jmenovala se Terezka,byla to moc skvělá holka,takových je na světě velice málo,byla to kamarádka nejen do deště,takový sluníčko,které dokáže svou přítomností pohladit na duši a na srdíčku.Která rozdávala úsměv,a pohodu.Terezku jsem poznala v práci,nejdříve jsme si moc do oka nepadli,chodili jsme okolo sebe,a jedna druhou jsme moc nemuseli,každá měla svou partu,a jak už to bývá tak jsme se mezi sebou předháněli kdo je lepší.Potom jsem já i Terezka zůstali jednou na přesčas v práci a seděli jsme naproti sobě,a sem tam jsme něco prohodili,a pak jsem večer odvezla Terku domů aby nemusela pěšky po tmě a najednou jsme zjistili,že ta druhá vlastně není tak špatná jak nám připadalo.A tak začalo naše kamarádství,naše party se spojili a bylo to bezva.S Terezkou jsme každý den vyváděli hrozný blbosti,bylo nám spolu tak moc fajn,a nikdo si už neuměl představit jednu bez druhý.Mistři z nás nechápali,když jsme se z ničeho nic začali na hale prát,nebo na sebe všelijak pokřikovat,každý si myslel,že se hádáme,a my potom jako by nic jsme se obejmuli a šli pracovat,každý den jsme se celých 12h v práci smáli,smíchy brečeli,a prožívali tak krásný kamarádství.Chodili jsme po diskotékách,po barech,a užívali života,jedna pro druhou jsme tady byli neustále připraveni pomoc ve dne v noci.Potom jsme si každá našla kluka a začali trochu jiný život,ale přesto jsme se dál vídali jak v práci tak i mimo práci.Byli jsme tu stále jedna pro druhou.Pomáhali jsme si,a dalo by se říct,že jsme byli kamarádky na život a na smrt.Já potom z práce odešla jinam,Terezka zůstala,ale mezi naším kamarádstvím se nic nezměnilo.Moc mi pomohla když mi umřel táta,a taky když skončil 6letý vztah,byla tady pro mě vždy,a já tu byla pro ni taky.Mockrát jsme si pomohli.Pak se Terezka odstěhovala za svým novým přítelem a už jsme se tolik nevídali,ale psali jsme si a volali často,čas šel dál a když se přistěhovala po rozchodu zpět,tak jsme se nevídali často,ale jedna jsme tu byli pro druhou stále.I když jsme se tolik nevídali,obě jsme věděli,že ta druhá tu je a v myšlenkách je stále u ní.Když mi Terezka představila svýho novýho přítele Tomáše myslela jsem si,že je to ten pravý kluk,byl moc hodný a Terinku miloval.Já v lásce moc štěstí pak neměla.Když se mi v neděli rozpadl vztah tak jsem byla na dně a chtěla vše tady skončit,a ona mi říkala,a co já,mě tu nemůžeš nechat,my to tady spolu zvládnem uvidíš.V pondělí mi volala,že ji Tomáš nechal taky,zdála se v pohodě,domluvili jsme se,že se o víkendu sejdem a proberem to,ve středu jsme si volali jak se ta druhá cítí,Terinka byla v pohodě já moc ne.V sobotu mi večer volal její brácha,že se mu Terka neozývá jestli nevím co sní je,já nevěděla.Jel k ní,měl od jejího bytečku klíče a našel ji ve vaně s podřezanými žílami.Terezce už nikdo nemohl pomoct kdybych bývala věděla co se stane,nespustila bych ji z očí a pokusila se jí to rozmluvit.Jenže..Její bratr Pavel,si četl její sms co měla v mobilu,a zjistil,že si ten den psala s Tomášem a on jí řekl,že má už dýl něco s její kamarádkou Verčou,asi to ji zlomilo.A rozhodla se co udělá.Škoda jen Terinko,že jsi nezavolala byla bych tu jen pro tebe a určitě by jsme to spolu zvládli.Teď jsem to já koho jsi tady nechala,bez tebe je to vše o dost těžší.Nemůžu si zvyknout,že už tu nejsi,že už tě nikdy neuvidím,že už mi nikdy nedáš tvůj úsměv,který rozdával pocit štěstí,pohodu a porozumění.Pro mě jsi byla a navždy budeš ta super kámoška,kterou jsem kdy měla.Byla jsi holka,který leckdo mohl závidět,měla jsi srdíčko na pravým místě,stebou byl život plný zážitků a krásných dnů.Jsi stále v mojím srdíčku a budeš Terinko napořád,dokud se zase my dvě tam nesejdem.Moc mi tu chybíš,nemůžu se stím smířit.Mám tě moc ráda,myslím na tebe každou chvíli Terísku.Škoda jen,že už si tohle nemůžeš přečíst a být tu zase semnou.Ale slibuju ti,že to co jsem ve středu řekla,že vážně udělám a,že zvládnu vše co jsme si řekli.Mám tě mocinky ráda.S láskou tvoje Ájinka.
Autor Aluna, 29.04.2008
Přečteno 515x
Tipy 9
Poslední tipující: Kozoroh 1, Simísek, Grafomanická MIA, Štěpina G, carodejka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není nic horšího, než přijít o kamarádku... Sice jsem to nezažila, ale chápu, jak se asi musíš cítit, přeju ti, ať se z toho co nejrychleji dostaneš...

01.05.2008 09:48:00 | Grafomanická MIA

Alusko, je mi te divky lito ale tohle nebyl dobry zpusob reseni te situace, anio, vim nekdy je skratove jednani mladych lidi podmíneno prave tim mladím , rozumem ktery nemají a nekdy ani nechteji mit a pouzivat ho pro dobre veci. Myslim si ze ta divka vubec nic nevyresila tim ze si vzala zivot, mela za svou lasku bojovat, to by ji podporilo hodne lidicek. No tzed je tezke povidat, kazdopadne je to smutne, prikryji Tvuj smutek mymi slovy at te to moc neboli Alusko, vzpominky zustanou a bolest vezme cas... Jsem s tebou. Paaa Sidy.

29.04.2008 15:20:00 | carodejka

Zlatíčko,ty to zvladnes,uvidis,ze hej..keby som nebola tak daleko,a mohla byt pri tebe,keby sa to tak dalo..ty vies,ze som zazila presne toto iste a presne viem,co citis a ako velmi to boli,len s tym rozdielom,ze ty si si tym musela prejst uz viackrat,mne stacilo raz a boli to doteraz,hoci to bude uz 8 rokov..Mysli nato,ze vsetko zle nas posilni k tomu,aby sme mohli ist dalej,aby sme sa posunuli niekam inam..Objimam ta aspon na dialku a v myslienkach som s tebou,musis to zvladnut,pretoze zivot mame len jeden a este je na svete toho vela,co mas pred sebou,co caka len a len na teba,verim tomu..drz sa..cmuk

29.04.2008 14:17:00 | kacicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí