Norma

Norma

Anotace: Jen tak si dumám:-)

Přemýšleli jste někdy o tom, proč se lidé tak rádi řadí do skupiny tzv. normálních? A jsou jimi opravdu? Co je to vlastně normálno? Dle slovníku je norma jakési všeobecně platné či závazné pravidlo. No.. takže si každý asi uváže obojek na krčíček a bude žít podle norem...celkem hnus, nemyslíte? Tedy myslíte si, že myslíte? Pokud se nad tím zamyslím já, tedy ve slabé chvilce, tak mě napadá jediné. Je to nejjednodušší cesta žít si takhle „ pěkně „ podle norem a být tzv. normální, nevybočovat, být jakousi ovečkou a mít rádoby klid. Lidé, kteří se této normě snaží uniknout nebo už unikli, pak máme za podivíny, snílky, blázny…, výrazů pro jejich označení je fůra. A proč? Abychom si nepřipadali sami malí nebo dokonce nepostřehnutelní pro okolí? Úvahu ponechám na každém jednotlivci, ale z mé zkušenosti vím, že já osobně si nejdéle pamatuji lidi, kteří se normálu vymykají.
Autor fun.ginger, 01.05.2008
Přečteno 282x
Tipy 1
Poslední tipující: WAYWARD
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...já sám se pokládám za normálně nenormálního,nebo snad za nenormálně normálního :-)

03.05.2008 15:24:00 | WAYWARD

A určili vůbec normu normálnosti normální lidé? A kdo určil že oni jsou normální?:-)))

01.05.2008 19:40:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí