nic není jako dřív

nic není jako dřív

Anotace: on to jednou snad pochopí..

Sedím a přemýšlím nad tebou..nic okolo mě, mě nezajímá..nemá proč,už nevidím důvod ohlížet se na okolí,když právě to mě tak zradilo. Co já vlastně vše potřebuji ke štěstí..je toho dost. Dá se říct,že je to nemožné,ale byla jsem šťastná vím,že jo a ty jsi to způsobil. Kvůli tobě jsem zapomněla na okolní problémy..Nezajímalo mě kolik neúspěchů mám dnes zase na seznamu..Protože všechny myšlenky se točily jen okolo tebe. S tebou jsem byla jak vyměněná jako dítě co se pořád něčemu usmívá a nemá starosti..přesně tak jsem se cítila..a když jsem se rozloučily ještě dlouho potom jsem o tom přemýšlela..a znovu se těšila na další setkání.
Bohužel jak to je,všechno asi jednou skončí..a moje krásné první dny už nejsou tak šťastné..řekla bych ,že je to ze zvyku? Ano..vystihuje to přesně naší situaci,už se necítím tak krásně jako dřív..Proč když za tebou jedu počítám minuty kdy už se vrátím domů..Proč si děláš sám problémy, které mě dokážou tak naštvat a ty to víš..Proč nepřemýšlíš trochu zodpovědně..Proč si ještě pořád nedostal rozum..? Nikdy jsem se s nikým necítila tak jako právě s tebou..Nic mi nechybělo byl jsi tak hodný,vtipný,laskavý,obětavý,zábavný,..ale nevěděla jsem ,že největší překážka pro mne bude tvoje nezodpovědnost a neschopnost odhadovat co se stane když se zachováš tak jak se chováš..Je mi to líto,ale nemám to srdce to skončit..a ani neskončím..budu dál tiše vyčkávat kdy dostaneš rozum a já se nebudu muset trápit s problémy,které si způsobuješ..
Doufám,že nastane den,kdy ti budu moct říct,že ti důvěřuji..
Autor heh, 05.05.2008
Přečteno 486x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí