Psi a vlci

Psi a vlci

Anotace: Ochočit, nebo se nechat roztrhat na kusy?

Co je ochočené, mě nebaví.
A co se samo od sebe nechá s jehněčí pokorou ochočit už vůbec ne.
A že se to netýká jen zvířat. S lidma je to úplně to samé. Radši bych si do bytu přitáhla samotného krále vlků se vzteklinou, než pudlíka se srstí připomínající účes jedné mé učitelky ze základky, byť by uměl číst.
Láká mě představa, že si toho vlka sama vychovám, i kdyby mi měl v brzké době uhryzat ruce a sápat se mi po krku. I kdybych vlastně celou dobu věděla, že z vlka beránka neudělám. I kdyby bylo jasné jak facka, že jakmile mu otevřu dvířka klece, bude to možná to poslední, co mi bylo na tomto světě dopřáno udělat. Právě proto. Co se cvičeným psem /člověkem/? Chci tohle - udělá to. Skoč - skočí. Dej pac. Dej pusu. Dá a nereptá. Po čase to unaví. Omrzí. Člověk vždycky chce to, co nemá. Nedá si pokoj, dokud to nedostane, a vlci nejsou zrovna ten typ, který plýtvá velkorysými skutky a který plní každý rozmar. A když už, potěší to mnohem víc, než od pudla... ne?
Krom toho, je mnohem adrenalinovější hrát si s vlkem v kleci, než s pudlíkem na zahradě.
Jasně, i roztomilí pejskové koušou, ale to je jen takové neškodné, laškovné chňapání po prstech, ve kterých držíte kostičku, za odměnu. Ale vlci... Jednu chvíli jsou úplně klidní a než se nadějete, je po vás. Takový vlk se zakousne a nepustí. Narozdíl od pudla. I když i ten vás může převézt.
Ach jo...
Já bych chtěla vlka...
Autor Grafomanická MIA, 18.05.2008
Přečteno 450x
Tipy 7
Poslední tipující: Kira Haulie, Alex Foster, Linushka, Dilla, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Napadá mě jedna věc
nejsi, holka, šílenec ?
a to myslím vážně zcela
bydlet s vlkem, to je mela !

23.09.2008 20:16:00 | Šantir

ani to nevis a jses taky cvicenej pudl, stejne tak ja a ostatni lidi a i kdyz se ti to prici, tak s tim neudelas..vymkni se lidstvu a chcipnes jako bidnej pes , at uz pudl nebo jinej :)

20.09.2008 15:01:00 | saddova

Někdy v tvých úvahách pochopím i sama sebe. A to je už co říct, když mě nikdo nechápe, natož já sebe :)
Kloubouk dolů...dávám ST ;)

01.09.2008 20:12:00 | Kira Haulie

také bych chtěla vlka či pudlíka který by se zahryzl a nepustil...

12.06.2008 21:04:00 | anima alba

AHA! A ja s kamarátom už 5rokov premýšľame, prečo baby obdivujú tých najväčších grázlov a tupcov. Chcú ich skrotiť!

Nuž, záhada vyriešená.

19.05.2008 06:31:00 | Sarazin Faestred

Proč nás pudlíky nikdo nechce? To člověk musí kousat aby o něj byl zájem?

Jo jinak je to mo povedená úvaha:-)

19.05.2008 00:11:00 | Jeroným

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí