Změna

Změna

Anotace: Tohle mě baví psát asi nejvíc ... Akorát nikdy nevím, kam to zařadit ...

Většina z nás požaduje změnu.
Nějáké znamení, nebo alspoň náznak toho, že se věci změní.
Změny můžeme požadovat z různých důvodů, ať už z nudy, nebo jako možné východisko z hloupé situace.
Chodíme si po tichém světě a hledáme změnu na místech, kam bychom předtím jen stěží zavítali.

" Já už chci prostě změnu, chci důvod k tomu vylést s postele, důvod věřit tomu, že to dneska bude lepší. "

Ať děláme co chceme, pravda je taková, že změny si chodí jak chtějí a kdy chtějí. Málo kdy jí můžeme vyjít vstříc.
A když už jí třeba zahlédneme, zahlédneme to na co jsme nejvíce čekali a museli-bychom být slepí, či bláhový, abychom nepoznali, že je to ono. Začne se v nás probouzet strach.

Největší ironií ovšem je, že až změna příjde, přejeme si ze všeho nejvíce zapadnout zpátky do "starých kolejí".

Změna někdy totiž znamená úplně všechno.
Autor anti-HERO, 20.05.2008
Přečteno 371x
Tipy 4
Poslední tipující: Caracol, PoeziGirl, Král krkavců
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pravdivá... toužíme po změně, chcem utect ze stereotypu a dyz se neco zmeni, chcem zpátky a vycitáme si, že jsme si nevážili toho, co jsme meli, toho "neměnného"

01.02.2009 01:27:00 | Caracol

Slepý hledač: Myslím,že pro někoho "nevstat" není změna:-)

Máš zajímavý myšlenkový pochody, fakt se mi to líbí.

26.01.2009 17:25:00 | Deyzi

Já si teda uplně nejsem jistej, ale zkus zejtra nevstat. Mylim že změna nepřijde za tebou, ale ty za změnou.

20.05.2008 23:29:00 | Král krkavců

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí