Čeho chci dosáhnout za 10 let

Čeho chci dosáhnout za 10 let

Anotace: Čeho chci dosáhnout za 10 let

Kdybych měl spočítat, kolikrát se mě někdo zeptal „Jakube, co chceš dělat za deset let?“ tak u této slohové práci zapustím kořeny. Ne že by mě to osobně nezajímalo, ale když vím, že to není v lidských, ani technických silách se to dozvědět, tak dumáním o tom či onom si nepomůžu. Mám sny, ano! Mám přání, jistě! Mám dětské touhy, samozřejmě. Ale všechno může být zcela úplně jinak. Zajdu-li do krajnosti, tak, až půjdu dnes domů, tak mě srazí auto, a jaký jsem byl. Už nebudu muset řešit co budu dělat za těch 10 let. Vím, že už nebudu dělat nic. A taky mě život naučil, že když se na něco opravdu těším, když si dělám dlouhodobější plán, a ono se to nepodaří, pokazí, tak budu velmi zklamaný. Nebudu-li si ovšem dělat plán, a něco pěkného se mi přihodí, tak to bude jen velké plus. Ale tak, co bych chtěl dělat…
Jako každý člověk, bych se chtěl mít co nejlépe. Netrpět hlady, mít co jíst, kde spát, co na sebe, mít někoho rád, mít možnost dělat své koníčky a věci, které mě baví. Ale tohle bych chtěl dělat neustále. A neudělám-li nějakou chybu, tak to taky vydrží. O tohle se v normálních případech nepřichází. Jednoduše řečeno, já žiji ze dne na den. Tak se doopravdy ukáží mé pravé vlastnosti, moje reakce v určitých situacích a nic mě nemůže zarmoutit. Žádný další pokus. Žádné úpravy, editace. Ve skutečném životě to tak není, a já ve skutečném životě jsem. Vy snad ne?
Autor James Tony, 22.05.2008
Přečteno 3581x
Tipy 3
Poslední tipující: Grafomanická MIA, anti-HERO
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hej, hochu, fandím ti, fakt že jo... a bacha na auta:)

08.06.2008 14:02:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí