Návod

Návod

Anotace: Osmnáctero pro dívky, které chtějí být in...

Rozhodla jsem se, že by se hodilo porozhlédnout se trochu kolem sebe a přizpůsobit svůj dosavadní životní styl většině. Podle definice z MF Dnes jsem romantik – nemaluju se a nehádám se s matkou kvůli oblečení. Ale takových lidí člověk moc nepotká. Dneska letí diskanti. Takže jsem provedla podrobný průzkum a za výsledky, k nimž jsem došla, vděčím převážně své bývalé třídě na základce. Děkuju!
Takže. Dospěla jsem k tomuto závěru:
1) Je nutné začít se malovat. A to nejen tužku na oči a lesk na rty, ale pořádně: make-up, pudr, třpytky, stíny, neslíbatelná rtěnka s leskem (samozřejmě podle velikosti rtů a typu člověka), viditelná vrstva tužky na oči, a to nejlíp na obě víčka (upřímně – nechápu, jak to pak sundávaj) a stěrače na brejle alias řasenka. Případně začít nosit kontaktní čočky.
2) Koupit si ultrakrátkou džínovou minisukni, nehledě na šířku stehen, megavelký sluneční brýle (a ty čočky…), čelenky, několik tílek s velkým výstřihem, boty na podpatku, velký korále z C&A , několikery dlouhé houpací náušnice (kdo nemá dírky je na tom taky bídně) a tanga
3) Pořídit si legíny (to píšu zvlášť, poněvadž tento většinou černý kus hadru je kapitola sama pro sebe) a nosit je s džínovými tříčtvrtky nebo výše zmíněnou minisukní.
4) Holit si nohy minimálně jednou denně.
5) Aplikovat deodorant/antiperspirant kdykoli jdu kolem koupelny, tzn. spotřebovat alespoň jeden sprej za týden.
6) Konzumovat žvýkačky, čím víc balení v nějakém krátkém časovém úseku sežvýkáte, tím víc jste in.
7) Poslouchat jakýkoli přehrávač hudby nehledě na čas a místo, kde se nacházíte (ať už je to divadlo, vyučovací hodina, cesta autobusem nebo třídní výlet) a pustit si to tak nahlas, aby vám to urvalo obě uši.
8) Nechat si udělat minimálně melír, nebo si obarvit vlasy nejlépe na červenou, hodně černou nebo hodně blonďatou + nechat si je narovnat a střihnout moderně (to už si musí zjistit každej zvlášť jaký účes preferují lidé v jeho okolí).
9) Zařídit si profily všude možně.
10) Nemít moc kroužků, aby byl čas na postávání před a)obchodními centry b)v parku c)kdekoli jinde, ale zásadně s dalšíma in kámošema.
11) Fotit se u zrcadla s ňadry lezoucími z megavýstřihu a s našpulenou pusou (mouchovaté sluneční brýle jsou považovány za vhodný doplněk, ať už na nose, ve vlasech nebo složené za okrajem tílka).
12) Přijít o panenství co nejdříve, nejlíp tedy ještě před patnáctými narozeninami.
13) Psát Emo, tzn.: rozviklat CapsLock, aBy TO hÁZelO VElkÝ A MalÝ písMEnKA JaK ChcE, místo r psát w, za každé t nacpat h a místo kv a vlastně i tam, kde kv není psát q. Plus psát víc stejných písmenek za sebou.
14) Používat zkratky jako: btw, omg, mmnt, mtr, jíš, twl, apod.
*malá ukázka: „PWavÝým OPakEM NenÁáávIisTI NejNníÍ lÁáSkA, NÝbržŽ nAPwoSstÁ llHOsteJnOSt.“ nebo: ZWatÍSHquo mOe, BudU TU PwOo TebE!!
15)Strašně řešit co kdo komu kdy a proč napsal/řekl a nejlíp kvůli tomu probrečet noci (což se ráno zamaskuje vhodným líčením).
16) Chovat se jako lesba.
17) Balit všechny kluky, kteří kolem mě jenom projdou.
18) Dát svým kámoškám správná jména: DOmČuuUShqQuA, BAruSHqUa, ElLiShqUuA,…

Tak já nevím, vyplatí se mi být in??
Autor Barčín, 05.06.2008
Přečteno 329x
Tipy 9
Poslední tipující: TerA, Striga, Cloudy, Veverushka, Grafomanická MIA, Uriziler
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tihle lidi jsou omezení a nudní, ale číst tohle byla docela sranda. Nezapomeň na nalepovací nehty a umělý bronz ze solárka. Teda, ne že by to na někom nebylo hezký, ale přehnaně hnědá skůra není nic moc:/

08.06.2008 13:39:00 | Grafomanická MIA

LooooooooooooooL
Tak tohle se opravdu povedlo. JdU RoZeSíLad TeNdLe OdKaS.
Btw. Pěkně blbě se to čte:-)

07.06.2008 22:31:00 | Uriziler

No tedy když jsem to tak četla, a kdyby byla pravda, že člověk musí dělat skutečně věci podle tvého návodu tak bych raději byla nudná out. každopádně mně to pořádně pobavilo. Je to super.

06.06.2008 13:18:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí