Kdo jsi?

Kdo jsi?

Anotace: Kdo jsi, čím budeš a jak se budeš chovat k nám?

Sbírka: Ráno

...Mám sebe, mám tebe, ty máš mě a společně máme i ostatní, kteří mají nás. My tě máme a ty společně s námi máš je, kteří mají nás. Jsme spolu, máme společný život, společnou smrt a společné štěstí. Ten život mám, dokud mě mají ostatní a já mám je. Ty máš život, když máš nás a je. Oni mají život když máš život ty a já, protože oni mají nás a s námi mají život jako my s nimi. Vaše smrt je naše a naše patří tobě, když smrt jeho patří vám. Jsem a oni jsou také, naše štěstí je tvé a tvé je jejich, protože mé je vaše a jeho je mým. Pokud máš svůj život, smrt i štěstí, jsme tví a oni jsou naši, jako my jsme tví. Je to život náš, který patří jim a smrt naše patří tobě, jako štěstí tvé patří mi. Já vidím s tebou, jak oni vidí nás a já vidím je jak oni vidí tebe. Ty vidíš mě, jak se já dívám na ně a oni se dívají na tebe když vidíš, že ti patří pohled náš. Dýchám dechem tvým a náš dech je tvůj, protože tvůj dech patří jim a můj dech tak stává se znovu tvým. Ty jsi můj a jsi jejich, jako já jsem náš a patříme my tobě. Vidíš, dýcháš, žiješ, umíráš, a to vše se štěstím. Jsi člověk.
Autor Jammie Spark, 10.06.2008
Přečteno 426x
Tipy 1
Poslední tipující: Jessi.L
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to moc pěkný. Občas sem se sice ztrácela ale má to velice zajímavou formu.

11.06.2008 16:19:00 | Jessi.L

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí