Škub, šláp, fouk...a skončil život nádherného tvora

Škub, šláp, fouk...a skončil život nádherného tvora

Anotace: Týrání zvířat..teď není myšleno nic jako kožešiny, kometika..ale dětské sandičky, tak kruté.. (kraťoučké příběhy..tři)

1. Moucha si lítá, něco se stane, ona sedí na parapetu třídy, třeba bez nohy. Uvidí ji grázl Roman, mouchu vezme a škub...je bez nožičky. Moucha, byť je malá, musí cítit bolest..vemte si, že by vám nějaký obr utrhl nohu), Roman tím straší holky, kluci se smějí, protože se Romana bojí a už jsou jako on, jen aby je nezbil. On udělá škub, uthne druhou nožku...muchu drží za zbylé a zase straší holky...pak mouchu hodí na parapet...a pak zase vezme a škub...a nechá mouchu ležet na parapetu. Bez noh, utrpenou...a proč?
2. Ohníček praská...kluci, opět kluci..jsou na táboře, u řeky, u lesa...žabek jako nasetých. V ruce mají brčka..co je nenapadne? Chytnou malou bezmocnou žabku, nafouknou ji brčkem a šup s ní do ohně / a připínáčkem jí propíchnou / a přefouknou a prsknou ji. Krása, naprosto bezbolestné že? Je to děs, žabka je malá, ale bolest neskutečná..řekneme si, ž eje maličká, nemůže nic moc cítit, ale ona cítí stejně jako my, akorát že je menší neznamená, že cítí menší bolest. ...a proč?
3. Holčička jde kolem mraveniště, které je rošku rozrotlé na chodníku. Mraenci nejsou ani rezáci, nic nedělají, jen si tak lezou...a holčička se usměje a DUP nohou přímo na všechyn...rychlá smrt, to jo, ale měla důvod? Neměla, tak proč?
Autor Literinka, 10.06.2008
Přečteno 374x
Tipy 4
Poslední tipující: sirII, Gabi
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

výstižné,ale buhužel to na tom nic nezmění

07.10.2009 18:01:00 | sirII

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí