Bolest světa, ale i má bolest

Bolest světa, ale i má bolest

Anotace: Můj názor o světě, o vší bolesti. Možná malé rady. Přečtete si sami a udělejte si názor vy.

Když se člověk podívá o těch pár let zpět, všimne si, jak se toho spousty změnilo. A člověk, ty se změnil též. Když sedím ve vlaku cestou domů, dívám se ven krajinou a přemítám, vzpomínám, zatracuji a unikám do snů. Občas se pro sebe šibalsky usměju nebo mé čelo zvlní vrásky na nehezké vzpomínky, ale uvědomím si, to bylo, nyní už není. Vše je jinak a změnilo se to. Vůči mně k lepšímu. Ale svět se nezměnil. Zachovává si stejnou tvář. Tvář bolesti a utrpení, ve tvářích některých lidí se zrcadlí beznaděj, bezmoc a mně to trhá srdce, protože nemůžu pomoci. Ačkoli bych chtěla, moc... Jen nečinně sedím a zatínám pěsti. Mrzí mě to... Nakonec se mi povede zvednout hlavu. Ta bolest mě posílí proto, abych něčeho dosáhla a mohla pomoci.
Občas mě zaráží, že pro mě dobro ostatních znamená víc než to svoje. Záleží mi víc na lidech okolo než na sobě. Dokázala bych pro ně udělat první a poslední, ale vím, že někdy bych neměla, protože mě to ničí. Jen očekávám, kdy mě to zničí úplně, nechá mě pokleknout na kolena a setne mi hlavu.Je mi, ale jedno jestli umřu. Odejdu pryč... Budu si tišše šeptat slova. Nebudu mlčet, ale konečně vyslovím to, co jsem vyslovit chtěla a neměla odvahu to říci.
Vlastně tím vším chci říct: ,,Nikdy neztraťte sebe, neztraťte se ve vírů snů, v tom bezedném moři. Když chcete něco vyslovit, nemlčte. Když máte někoho rádi, neseďte a jen neslyšně se dívejte... Vyslovte to. Možná je to příliš mnoho emocí, ale nejsem emo. Jen neudělejte stejnou chybu jako já. Nemlčte... Bolí to mnohem víc..."
Autor Cassée Moteur, 11.06.2008
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí