'Bohdalová se zhroutila,...

'Bohdalová se zhroutila,...

Anotace: Nechápu a asi to nikdy nepochopím. Jestli někoho svým článkem pobouřím, tak no neměl ho číst. Já o té odpornosti, která mezi námi v podobě bulváru je musela napsat. Jako by nestačila špatnost, která tu je! Ne bulvár se musí přidat.

...zřejmě kvůli nahým fotkám v bulváru.' Nepamatuji si, že by mě nějaký jiný nadpisek na internetu rozhořčil tolik jako tento. Naprosto souhlasím s panem Šípem, který řekl, že podle něj je to svinstvo největšího kalibru.
Pokud někdo neví o jakém článku mluvím, tak jej trochu nastíním. V deníku Aha! byly zveřejněny choulostivé fotografie paní Bohdalové. Paní Bohdalová se patrně vinou něčeho tak neskutečně odporného zhroutila a byla převezena to nemocnice.
Snad ještě nikdy jsem si při psaní článku nepřála použít ta nejhorší sprostá slova toho nejsprostšího kalibru. Deník Aha byl pro mně vždycky škvár, ale teď je to prostě nezměrná ubohost. A ten kdo byl schopen takové fotografie nafotit a ještě ke všemu je poslat do něčeho takového jako je Aha je u me .... Ne nebudu sprostá. Tak hluboko neklesnu. Porušit soukromí a ještě na tom vydělat, to je odporné. Nevím co bych udělala kdybych se s tím člověkem setkala. Jediné co vím je, že milá bych na něj určitě nebyla.
Aha a podobnými deníky hluboce opovrhuji. Jak může někdo vydělávat tímto způsobem. Já osobně bych raději žila jako nuzák než bych se snížila k tomu co věčně zveřejňují v takových denících. Řekněte mi koho doopravdy zajímá, která celebrita má silikony, kdo spal s kým, kdo je kde nahý? Bohužel lidi, které to zajímá bohužel jsou. Nechápu jejich povrchnost.
Ale tohle nezmizí. Takový lidé vždycky byli a budou. Každopádně ať si kdo chce myslí co chce já zastávám názor, že bulvár je nechutný a doufám, že si peníze za článek o paní Bohdalové neužijou a že jim dojde, že co zveřejnili je nechutné.
Paní Bohdalová je jedna z mých nejoblíbenějších hereček. Kdybych si mohla vybrat s kým se chci setkat jestli s Angelinou Jolie nebo s paní Bohdalovou, tak mám jasno hned,.Moc bych si přála setkat se s paní Bohdalovou. Moc ráda bych si poslechla její životní zkušenosti, a prostě byla alespoń chvilku s ní. Mám ji totiž velice ráda a moc si jí vážím i když ji naživo neznám.
Touhle cestou bych jí chtěla říct ať nějaký bulvár neřeší. Ona je totiž úžasná žena a dáma a nějaký pitomý bulvár si nezaslouží, ani aby se na něj dívala, natož se něčím tak stupidním a přízemním zaobírala. Nevím, asi si tenhle článek nikdy nepřečte, ale pokud ano tak bych jí chtěla popřát hodně sil a štěstí ve všem do čeho se pustí.

Tereza Špačková
Autor TerA, 12.06.2008
Přečteno 415x
Tipy 6
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, mourovatákočka, Grafomanická MIA, spare
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to pobouří jen zbabělce,a to já nejsem

04.07.2009 18:03:00 | Radek.oslov.Šafárik

Naprosto s tebou souhlasím...

14.06.2008 23:41:00 | mauvais-ange

Bulvár lidi prostě zajímá... a některé celebrity se v tom taky vyžívají. Podle mě je to dost nízký, a paní Bohdalovou opravdu lituju.

12.06.2008 20:06:00 | Grafomanická MIA

Chápu tě, Terezko,
a naplňuješ to, co máš v záhlaví svého profilu.

Málokdo Tvého věku se pozastaví nad takovými věcmi...spíše je houfně čtou.

Někdy, když jedu tramvají, tak se kouknu po lidech.
Kolik myslíš, že jich tohle čte ?
A kolik z nich má třeba knížku ?

S tím nic nenaděláš, než to, že bulvár nebudeš kupovat, ale třeba vytáhneš tu knihu.

Možná taky někdo bude koukat:-)

12.06.2008 17:23:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí