Už se nechci cítit sama

Už se nechci cítit sama

Anotace: Proč se cítíme tak často sami??

Smutek je zvláštní...je to nechtěný pocit,který přijde vždy ve chvíli,kdy to nejméně očekáváme.Nejdřív máme pocit,že před naším zrakem vše vzkvétá,všechno se nám daří,ale nakonec pokaždé znovu přijde ta rána.Smutek přichází ve chvílích,kdy to nejméně očekáváme.Když už si myslíme,že se nám vše povedlo,Bůh znovu nasadí bolestnou ránu a vše je jinak,vše je špatné,zničené,zaniknuté...Radost a štěstí nikdy nevydrží věčně.A je jenom na nás,jak tyhle nádherné okamžiky,kterých je v životě jenom několik,umíme využít a radovat se z nich,a to bychom tedy měli,protože brzy přijde další zklamání a smutek.Žijme proto z těch krásných okamžiků a i když jich není mnoho,naučme se za ně být vděční.
Autor dreamer., 13.06.2008
Přečteno 363x
Tipy 4
Poslední tipující: Karlička, MissLonely, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Musíme se prostě naučit, vážit si každé krásné chvíle, protože nevíme, která bude tou poslední...

12.04.2009 13:43:00 | dreamer.

Ano, souhlasím.. moudrá to slova!
Možná, že i tohohle se teď právě držím. Ale platím za to přílišnou bolestí duše a srdce.
Každopádně.. těch pár krásných okamžiků, které prožívám, mi za to stojí! ..a užívám si je každou svou částí těla.
Pěkně jsi to napsala! =)

18.07.2008 01:45:00 | Karlička

Moudrá slova :)

13.06.2008 21:09:00 | Baldeus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí