Ach, my lidé...

Ach, my lidé...

Jak já nás nemám ráda.
Nedá se tady vypisovat kdo mě kdy naštval, kdo se kdy jak zachoval a co se mi na tom nelíbilo, protože každou věcí bych se dostala ke spoustě dalších.
Jak se říká, člověk je chytrý, to lidé jsou blbí.
Prostě se mi tady tak strašně nelíbí. Mnohem radši bych byla v minulosti, kde nemyslet bylo normální. V tomhle světě všichni příliš brzo dospíváme a ještě dříve příliš moc přemýšlíme a ubližujeme si navzájem tím, co vymyslíme... ach jak mně se tady nelíbí.
Ale jen pojďte, kujte železo dokud je žhavé, prostě teď si každý s něčím přijďte. Bude to lepší, než když budete chodit pořád. Protože teď si do mě bodá každý... Přijďte teď, ať se tím nemusím zaobírat pořád...
Já budu čekat a pak to za hlavu hodím všechno...
Autor GirlFromTheRain, 16.06.2008
Přečteno 359x
Tipy 2
Poslední tipující: její alter ego, Simísek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A nebo ti, kteří tě mají rádi, ale svou "kritikou" ti chtějí pomoci. Já když se mi něco nelíbí, řeknu to. A stále tě mám rád. Je to prostě tak, že mi nechceme ublížit, ale pomoct. A ty víš, jak to myslím. Sama jsi mi chtěla pomoct a tak jsi upozorňovala na chyby, nebo jak by to bylo lepší. Já nejsem pokrytec. Ano, kritika mi byla nepříjemná, ale přesto jsem byl docela rád. A myslím, že ani ty nejsi pokrytec. Protože ty sama kritizuješ. Takže proč by nemohli kritizovat ostatní. Promiň, možná je tenhle názor trochu moc, ale já to prostě tak cítím.

30.09.2008 17:05:00 | Loved by everyone

Ten pocit má občas takový, ale není to pravda, věř.. Jsou lidé, kteří Tě mají rádi a kteří by Ti nikdy neublížili...

16.06.2008 19:45:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí