Životní styl

Životní styl

Anotace: Každý má jiný.....

jak už bylo uvedeno v anotaci. Každý z nás má jiný životní styl. Někteří žíjí zcela ,,obyčejný,, život. Chodí do práce či do školy, baví se s přáteli a ostatní nezbytnosti našeho života. Proč jsem ale dala slovo obyčejný do úvozovek? Protože pro ostatní je to třeba obyčej, pro nás však nemusí být.
Pro někoho je životní úkol vydělávat a postarat se o sebe či rodinu. Pro někoho je to zas jenom rutina. Každý má jiné priority a jiné záliby. Tím se každý život liší. Takže nepovažujme za obyčejné nebo výstřední ty, kteří mají jiný styl něž my. Co vy víte jak to s vámi jednou bude?
Když už jsme u těch výstředních stylů života. To je zas třeba jeden způsob jak dát najevo naše pocity či prostě jak dát vědět o sobě.
Stylů je plno a každý se projevuje jinak. Má jiné znaky. Jsou však lidé bez stylu? Myslím že nejsou. každý ať už je jakýkoliv má svůj styl.
Ano, jsou třeba lidé kteří se vzhliží v popstar nebo známých lidech. Ale furt mají styl. Sic podle někoho, ale mají.
Pak tu jsou tací.Kteří jsou třeba výstřední, extravagantní. To se zdá třeba jen nám ,s jiným stylem. Jim přijdeme odlišní zase my. Zmíním třeba známý EMO styl. Tito lidé svým oblečením, vzhledem, muzikou vyznačují své pocity . Tento styl je hlavně o hudbě. ( a taková pravidla že emo musí být furt smutné-keci), vyjadřují emoce barvami. Třeba kontrasty tmavé a výrazně jasné(černá-svítivě růžová). Zase v tomto stylu existují(ostatně jako v každém) takzvaní ,,pozéři,,.
Pak je tu další styl, který bych chtěla zmínit. Když se řekne HIPHOP. Každý si představí ,,vyhulence s brkem,, Který celý den nedělá nic jiného než že se válí a ničí si mozkové buňky. Ale když posloucháte hiphopové písničky mají také emotivní texty. Nemyslím samozřejmě ty v kterých je každé druhé slovo sprosté. tento styl se dělí na dvě části. Ti co ho mají rádi. A těm co se líbí a chtějí se v něm prosadit. Ta první skupina prostě tím stylem žije a je jim jedno co na to řeknou ostatní. Mají svůj svět. Kděžto ta druhá ovlivňuje okolí a snaží se aby o nich bylo co nejvíce slyšet. tento styl má taky něco do sebe.

Je plno dalších stylů které zde nebyly zmíněny. Ale doufám že jestli jste dočetli až jsem:-) a četli trošku pozorně, povšimnuly jste si že skoro v každém stylu jsou emoce. To prostě patří k životu.
Proto nepohlížejme na jiné s jiným stylem špatně. Oni se tak teké mohou dívat na vás. Každý máme ten svůj, kterým žijeme. hodně jsme také ovlivňováni okolím. I když někteří jedinci jsou neovlivnitelní:-). A lidé co mění své styly? Třeba se prostě a jednoduše ještě nenašli. Vždy však najdeme ten správný který nám patří ať už je jakýkoliv...
Autor anima alba, 20.06.2008
Přečteno 508x
Tipy 3
Poslední tipující: Elissbeth, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí