Autoanalýza

Autoanalýza

Anotace: ..

Ta holka byla děsně komplikovaná. Jo, jistě, měla dost vnitřní síly na to, aby dělala to, co měla ráda, ale? Ale! Nechtěla žít s lidmi, ale bála se samoty. Ztrácela se sama v sobě. Neměla ráda depresivní básně od prokletých básníků a lacinej humor za pět korun. Milovala knihy, chtěla číst, ale nedokázala udržet pozornost. Chtěla kluka, chtěla obejmout, chtěla, aby ji měl někdo rád, ale bála se lidem ukázat svoje nitro, zkoušela to. Ale vždycky v ní hlodal nějak zub, kterej ji ubezpečoval v tom, že jestli takhle bude pokračovat ty lidi ji sežerou. Zaživa! ("..s čímkoliv se svěříte, bude použito proti vám..") Lidi se jí smáli, byla o tom naprosto přesvědčená, nechápali, proč se taková holka trápí, z ničeho nic. Taková holka, co měla síly, že by mohla skály lámat a to jenom svou vůlí. Někdy měla chuť se odpoutat ode všeho, ale nešlo to, pořád si říkala, co si o ní budou ostatní myslet. Věřila, že když bude psát, pomůže jí to. Možná se ale ještě víc propadala sama do sebe.
Měla by přestat, hned teď. NEBO NESKONČÍ NIKDY!
Autor W.O.K.O., 25.06.2008
Přečteno 330x
Tipy 21
Poslední tipující: UCET KE ZRUSENI, roztoč_v_mé_hlavě, boruvka175, její alter ego, Psychopatická lentilka, Favi, Thesssinka, jaňa, Bíša, už ne pernikova princezna, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a pila nebo nepila?

30.07.2008 23:25:00 | její alter ego

ale no tak:)

01.07.2008 20:02:00 | Favi

Jé to naprosto znám...
A máš zákaz nepsát!! Co bych potom četla?

29.06.2008 22:33:00 | Thesssinka

zajímavá autoanalýza... seber se a užívej si života

29.06.2008 20:31:00 | jaňa

Bylo by škoda, kdyby končila.Chyběla by nám:-)ST.
PS: A robot hlásí ART - důkaz, že jde o umění.

25.06.2008 17:19:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí