DOST

DOST

Anotace: proč čteme romány,sledujeme telenovely? Chcem věřit v happyendy...prosím..

Není to fér.Vztek.No tak,KOPEJ,ZNIČ NĚCO! Uleví se Ti?!
NE!! Křičím se slzami v očích..
Ale stejně ten vztek nezmizí.Nezaslouží si to.Neudělala nic špatně.Tak proč? kdo tohle ví? Mám potřebu křičet na všechno a všechny v naději,že to něco změní a já uvěřím ve šťastný konec.Ten přece musí přijít nebo NE?
Přála bych si být nepoznamenaná její nemocí,tím utrpením.Nechci být smutná,nechci se přetvařovat.Ale ne vždycky dostaneme co chceme.
Začala jsem se modlit..Ať to zmizí,ať je zdravá...Nevyslyšel mě,zatím..
Jestli pořád věřím?
Pohybuje se od jednoho vyšetení k druhému.Od jedné operace k druhé a já vždycky doufám,že konečně bude něco dobře..Ale zatím to nepřišlo..PROČ?
nechci slyšet frázi,že to bude dobré..Nechci slyšet,že musí jednou přijít šťastný konec,protože já bych se jen zeptala..KDY?
Autor MissLonely, 25.06.2008
Přečteno 245x
Tipy 4
Poslední tipující: nedám si. díky, Mraveneček
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá úvaha,veř,že nad tímhle jsem přemýšlela několikrát a nepřišla jsem na to jestli teda někdy nějaký Happyend je.Ono to totiž někdy vypadá na štěstí,ale stejně se to vždycky něčím pokazí.Protože,kdyby bylo všude jenom štěstí,láska,šťastné konce...nebylo by to normální,to by nebyl život:o)buďme šťastní za to co máme.

06.07.2008 23:14:00 | Mraveneček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí