Naděje

Naděje

Anotace: ...

Malý, lehce rudý plamínek poskakuje na ohořelé svíci uprostřed nekonečné tmy...
Ohýnek s modrým jádrem a červeným okrajem se prohýbá pod náporem vánku z výkřiků bolesti...
Bílé svíci, ještě před nedávnem tak velké a silné, už zbývá jen pár chvil, než rudý plamen stráví její poslední zbytky...
S každým výkřikem vánku skane další kapka žhavého vosku po tom zbytku svíce dolů...
Svíčka je zahalena do závoje z hořkých voskových slz, které vychladly ještě než skončila jejich cesta dolů...
Oheň svým rudým plamenem stravuje poslední zbytky svíce, a tma, pomalu objímající svíci, se zdá být hustší, hlubší, temnější...
V nejsilnějším výkřiku bolesti trhající srdce, který se rozlehl tichem tmy, se ohýnek na vrcholu trosky z vosku prohýbl...

A pak, s prskotem nechal tmu vládnout...

__________________________________________

Ano...

Naděje prý umírá poslední...

Ale co když už nic jiného nezbývá?
Autor Alan Black, 25.06.2008
Přečteno 471x
Tipy 13
Poslední tipující: Agniezka, Alasea, Kristine Clary-Aldringen, Bíša, Noc17, Mraveneček, Simísek, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tohle není úvaha, ale romantický výlev mladého srdíčka :)

21.05.2009 16:41:00 | PatriceB

Naděje sice umírá poslední, ale nikdy není mrtvá natolik, aby se nemohla opět probudit ;)

08.11.2008 20:18:00 | Sabian

Super nápad
Super napsaný ....

Líbilo se ... :-)

06.07.2008 16:12:00 | anti-HERO

Naděje ani není

01.07.2008 00:03:00 | Mraveneček

No, bohužel pro mě, já toho moc v minulosti ještě nemám...

25.06.2008 21:46:00 | Alan Black

ST! je za obsah, kterému plně rozumím a asik cítím, snad vím, o čem píšeš. ... také jsem si několikrát položila otázku, co když ta naděje už umírá, bo umřela ... co dál? Nakonec jsem to vyřešila, bo řeším tak, že se snažím skutečně hledat maličkosti, či jen malučko šáhnout do vzpomínek minulosti a usmát se, víš ten pocit, že je pořád něco, co alespoň malučko zahřeje.

25.06.2008 21:43:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí