Je imigrant vetřelec ??

Je imigrant vetřelec ??

Anotace: Tuto téma sme dostali ve škole a měli sme odpovědět úvahou.. Jsou tam mé názory a každý má jiné.. Zkuste se nad tím sami zamyslet zda je vetřelcem bo neni a jak se asi cítí..

Každý znás jistě pozná člověka, který zvenčí vypadá odlišně. Přestože jsou obyvatelé České Republiky, pochází odněkud jinud. Těmto lidem ze říká imigranti tedy přistěhovalci. Jsou terčem pro neonacisty, kteří nemají rádi odlišné lidi jako jsou právě imigranti. Ano jsou vetřelci ale jen tehdy, kdy ubližují a porušují práva státu. Lidé často utíkají z ohrožení jejich života, protože každý má přece PRÁVO na ŽIVOT. Určitě by každej nechtěl strávit svůj život ve strachu z chudoby,která způsobuje nemoci, války a hlavně smrt nevinných lidí.

O těchto lidech se nedá říci, že jsou vetřelci. Jsou pouze jen národnosti odlišní. Patří knám, protože jsou to lidé z masa a kostí tedy jsou jako my. Naše povinnost je stejná jako dravých šelem ve smečkách. Chránit svojí lidskou rasu. Imigranti pouze útíkají ze zemí, kde můžou být natolik hloupý lidé, kteří dopustí nespočetně mnoho zraněných a mrtvých lidí, kteří nemuseli být imigranti naši imigrantů. Několik milionů ubrečených tváří za hranicemi svých rodnných zemí utíkají knám, aby žili a měli klidné konce posledních dnů a nebyli zabiti hladomorem nebo zbytečně hloupou válkou.

Teď a tady by jsi všichni lidé po celé Zemi měli zavřít oči a představit si černobílí svět. Nemoce přenášející se z člověka na dalšího člověka. Hladomor kvůli špatnému počasí, který nevyhovuje pro růst potravy. Bosé děti, který umírají. Už žádné kosti a maso ale kosti a kůže. Matky bez mléka houpají ubrečená narozená děťátka a čekají, kdy utiší svůj pláč posledním hlasitým naříkáním svého dítěte. Myslím si, že po těchto myšlenkách by si lidé neměli myslet, že imigranti jsou vetřelci. Určitě i ty si neumíš představit život bez svých rodičů. Ano někdy si přeješ na chvíli, aby zmizeli, ale kdyby se ti to opravdu splnilo, jaký by byl život ? Na tohle musí odpověď najít každý sám ve svých toulajících a citlivích duší. Jsme přece pány Země a nechceme to změnit ale pokud tu budou lidé co nebudou mít rádi imigranty nebo pokud tu budou lidé co jsou neonacisti a budou si stát za svým názorem jací jsou ti odlišní lidé nesnesitelný budem jako lidstvo hloupější než ryby a horší než dravý zvíře při útoku. Tomu říkám akorád dobrý plán jak lidskou rasu vyhubit.

Tak prosím. Opravdu moc prosím zamysle te se nad tím, jaký musí mít pocity ti lidé, o kterých vám tady píšu. Jaký asi musí mít myšlenky, když na ně nechapající dítě ukáže prstem. Proto, aby měli radost ze života by jsme se knim měli chovat jako k lidem, ke kterým jsme si blízcí. Nenadávat na původ ani na vzhled. Nejlepším lékem pro imigranta je určitě dávat najevo,že jeho život je CENNÝ a má CENU ŽÍT, i když není stejný jako MY!!!
Autor JiTuŠaK, 28.06.2008
Přečteno 250x
Tipy 3
Poslední tipující: Psychopatická lentilka, danaska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S emigranty to opravdu není jednoduché. Ale ty se nad tou otázkou zamýšlíš svým citem. A to je moc dobře. Hezká úvaha.

01.07.2008 13:37:00 | danaska

Otázkou je spíše, proč lidé emigrují? Z nenávisti jiných lidí, z touhy po moci a slávě...Proto je potřeba jít příkladem a ukazovat, jaké hodnoty v lidském životě mají smysl.

S vyhnanci to není tak jednoduché. Např. během súdánské války uprchlo okolo dvou miliónů lidí. Co s nimi? Představ si, že by se všichni najednou chtěli nastěhovat do jedné jediné země. Naprostý kolaps! Kdo je obleče, kde je ubytujeme? Jak budou pracovat? Kdo se postará o jejich děti? Stovky otázek, které se musí řešit. S emigranty to není tak jednoduché.

S požehnáním

28.06.2008 13:52:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí