Já jsem jiná..

Já jsem jiná..

Anotace: Všichni okolo mě povídají jak se támhle zhulili a opili. Mě to ale neláká..

Proč všichni kolem mě pijí alkohol a kouří? Mí spolužáci neustále vyprávějí jak se támhle zhulili nebo opili. Nevím proč, ale tenhle trend mě nějak nestrhl. Prostě to dělají všichni a když se chci odlišit všichni si myslí, že jsem divná a zaostalá. Muj život má jiný smysl, než čekat na víkend, abychom se mohli opít a zhulit. Já od světa očekávám víc.Možná je to i otázka výchovy nebo já nevím. Co na tom všichni vidí, proboha? Já si teda myslím, že na to mám ještě času dost. Ale mí spolužáci jsou jiného názoru. Nechápu,nechápu, prostě nechápu..Nebudu dělat to co ostatní, já jsem jiná, nechci bát taková jako oni.A jsem za to ráda, ať si o mě myslí kdo chce co chce, vím, že jsem se rozhodla správně...Na světě jsou mnohem zajímavější věci než cigarety a chlast, ne? Takže tímhle trendem jsem zůstala nedotčená, otázkou je na jak dlouho.
Autor Mademoiselle S., 30.06.2008
Přečteno 367x
Tipy 2
Poslední tipující: M.i.š.k.a., Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

v tomhle s tebou souhlasím... taky nekouřím ani nehulim a alhokol? možná tak příležitostně, ale když už, tak většinou v nějakym koktejlu :D jsem ráda, že na světě existuje víc lidí, kteří nemají potřebu chovat se jako ostatní, protože je to "in"... jsem svá a nemám pocit, že o něco přicházím, tak taková taky zůstaň ;)

24.04.2009 14:40:00 | M.i.š.k.a.

Seš dobrá, že tě dav nestrhl... ani jsem tady ještě nečetla úvahu na tohle téma, no možná jednu. Nepij a nekuř, život si prodluž:)

15.08.2008 10:45:00 | Grafomanická MIA

KOuření je hnus, vím o čem mluvím, je t osnaha najít řešení, začlenit se, snaha o navázání kontaktu, bourání barikád. Lituji, že kouřím, přestávám. Ale jedno se nezmění: Jednou kuřákem, pořád kuřákem. I když už přestanete. Vrátit to nejde. Možná ani nechci, aby se to vrátilo, jelikož chybami se člověk učí. Už vím, že to enchci.

04.07.2008 13:59:00 | Kristule

to je pravda... asi chtějí být zajímavější nebo já nevím... nemohou se srovnat sami se sebou... je dobře, že víš v čem je smysl nebo význam tvého života... máš svůj rozum. a to se cení

04.07.2008 09:58:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí